تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۴۴۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان:
چادرهای نوروزی هلال احمر شادگان‌ در ۲ ایستگاه مستقر است
چادرهای نوروزی هلال احمر شادگان در ۲ ایستگاه تالاب بین المللی و سه راه دارخوین آماده خدمات رسانی به مسافران است
خوزنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان گفت: چادرهای نوروزی هلال احمر شادگان در ۲ ایستگاه تالاب بین المللی و سه راه دارخوین آماده خدمات رسانی به مسافران است.
 
به گزارش خوزنیوز؛ عبدالغنی امیدی اظهار کرد: در طرح امداد و نجات امسال این جمعیت 20 نفر امدادگر و 6 وسيله نقليه در جاده‌ها مستقر خواهند شد.

وى تصريح كرد: این جمعیت همانند سالیان گذشته برنامه ریزی مدونی را با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز انجام داده تا عموم مردم و مسافران بتوانند با خیال آسوده از این ایام استفاده کنند.

رئيس جمعیت هلال احمر شادگان تاکید کرد: بدین منظور 2 پایگاه امداد و نجات جاده ای دراين شهرستان  پیش بینی شده که از از این تعداد يك ایستگاه ثابت و يك  ایستگاه  در تالاب بين اللملى شادگان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای این جمعیت فداکارانه در ایام تعطیلات نوروز نیز در خدمت رسانی به گردشگران حضور خواهد داشت تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی در سریع ترین زمان ممکن به امدادرسانی به حادثه دیدگان بپردازند.

اميدى درپايان گفت: 20 نفر از امدادگران وابسته به جمعيت هلال احمر شادگان بصورت شبانه روزى در ایام نوروز ۹۶ آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود
:
:
:
آخرین اخبار