تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۳۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان:
محیط زیست موضوع قطع صدها اصله درخت در اهواز را پیگیری کند
در شرایطی که ریزگردها نفس مردم خوزستان را بریده و کاشت نهال از جمله راهکارهای موثر در جهت کاهش ریزگردها است چنین اقدامی غیرانسانی و ظلم به مردم خوزستان است
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با تاکید بر اینکه محیط زیست باید اخبار منتشره مبنی بر قطع صدها اصله درخت در اهواز را پیگیری کند، گفت: در شرایط بحرانی هوای خوزستان چنین اقدامی غیرانسانی و ظلم به مردم است.

عباس پاپی زاده در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر قطع صدها اصله درخت از سوی مجتمع فولاد اهواز به علت هرس غیراصولی، گفت: در شرایطی که ریزگردها نفس مردم خوزستان را بریده و کاشت نهال از جمله راهکارهای موثر در جهت کاهش ریزگردها است چنین اقدامی غیرانسانی و ظلم به مردم خوزستان است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه صنایع خوزستان نقش زیادی در آلایندگی هوا دارند، تصریح کرد: با وجود درآمدهای ملی که صنایع خوزستان برای کشور به همراه دارد اما متاسفانه این صنایع برای خوزستان تنها آلایندگی به همراه داشته و به گونه ای آلایندگی صنایع به مرحله غیرقابل تحمل رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه انتشار خبر هرس غیراصولی صدها اصله درخت توسط مجتمع فولاد اهواز نیاز به بررسی بیشتر دارد، ادامه داد: باید با بررسی این موضوع با عاملان قطع درختان به صورت قاطع و جدی برخورد کرد و محاکم قضایی به طور حتم باید به این موضوع رسیدگی کنند.

لزوم ورود سازمان محیط زیست به موضوع هرس غیراصولی صدها اصله درخت در اهواز

پاپی زاده با تاکید بر لزوم ورود سازمان محیط زیست به موضوع هرس غیراصولی صدها اصله درخت در اهواز، گفت: انتظار می رود سازمان محیط زیست به عنوان متولی محیط زیست این موضوع را بررسی و نتایج را در اختیار رسانه ها و مجلس قرار دهد؛ قوه قضائیه باید پیرو شکایت محیط زیست به این موضوع رسیدگی کند زیرا درختان ریه های تنفسی خوزستان محسوب شده و قطع آنها به مرگ مردم منجر می شود؛ چنانچه محیط زیست در مقابل این اقدام سکوت کند در مجلس حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

تمامی پروژه ها باید پیوست زیست محیطی داشته باشد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه تمامی پروژه ها باید پیوست زیست محیط داشته باشد، افزود: صنایع خوزستان باید همکاری مناسبی را برای مدیریت ریزگردهای خوزستان داشته و آلایندگی خود را با افزایش فضای سبز جبران کند نه اینکه با تخریب بیشتر محیط زیست و قطع درختان این آلایندگی را افزایش دهند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جهانشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
1
درختان درون دانشگاه های شهید چمران و علوم پزشکی اهواز را که درو کردند
:
:
:
آخرین اخبار