تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۸۸۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مراسمی صورت گرفت
رونمایی از کتاب «کودک کار تا استاندار» نوشته‌ مقتدایی
در مراسمی از کتاب «کودک کار تا استاندار» نوشته‌ی عبدالحسن مقتدایی، استاندار سابق خوزستان رونمایی شد
در مراسمی از کتاب «کودک کار تا استاندار» نوشته‌ی عبدالحسن مقتدایی، استاندار سابق خوزستان رونمایی شد.

شامگاه سه‌شنبه مراسم رونمایی از  کتاب «کودک کار تا استاندار» نوشته‌ی عبدالحسن مقتدایی، استاندار سابق خوزستان در تالار آوینی ماهشهر با حضور مؤلف و مسؤولان شهرستان ماهشهر و مردم برگزار شد.

مراسم رونمایی از این کتاب که مروری بر زندگی‌نامه و خاطرات استاندار پیشین خوزستان، دوران کودکی و نوجوانی و همچنین وقایع انقلاب و دوران هشت سال دفاع است با سخنرانی وی همراه بود.

مقتدایی در سخنان خود در این مراسم همواره به لزوم انسجام و همدلی مردم برای توسعه و آبادانی شهرستان ماهشهر در کنار توسعه صنایع، که نقش قابل‌توجهی در پشتیبانی از رزمندگان جبهه و جنگ در هشت سال دفاع مقدس داشت، تأکید کرد.

استاندار پیشین خوزستان در این مراسم از تدوین چند اثر جدید خود خبر داد.

مقتدایی درآمد حاصل از فروش این کتاب را که جلد پنجم آن بعد از شهرهای آبادان، بندر‌عباس و شیراز، در ماهشهر رونمایی شد به کودکان کار اختصاص داده است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
مگر خانم دیگه ای در شهرستان نیست که این خانم را دعوت میکنند کسانی هستند باسابقه های زیاد در شورا فعالییت دارن وهیچ ادعا ندارن لطفا در زمان دعوت همه جوانب را بسنجید واز امثال خواجه گیری دعوت نکنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
جای خانم بخشدار در زمان رونمایی خالی بود نه این خانمی که پست ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
1
مردانه ایستادی چون بزرگان چون شهیدان که هم رزمشان بودی ، از فقر برآمدی فقر را میشناسی برادر مقتدایی آبادان بی آب شد ، آبادانی نیست در شهرت ، خونین شهر هنوز خونین است ، ثروت ما ازآن غریبان است ما خون جگر میخوریم ، برادرم 8سال جهاد کردیم ،در راه خاک ، دوباره می ایستیم در برابر خاک دزدان ، نفت دزدان ، گاز دزدان ، آب دزدان ، سود گمرک دزدان ، سود فولاد دزدان ، سهم ما شده فقر شده افسردگی و خودکشی پسرانمان ، شهیدان یادتان بخیر ، درهای شهادت باز است هنوز اگر خون جوانان خوزستانی میچکد از دست دزدان ، درهای شهادت باز است هنوز برادر مقتدایی رفتی و امید رفت ، رفتی اما خواهیم ایستاد هر چند با جان و خونمان باشد
:
:
:
آخرین اخبار