تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۹۲۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با انتخاب یک چهره رسانه ای - دانشگاهی در معاونت سیاسی استانداری خوزستان،
مرد شماره ۲ استانداری خوزستان معرفی شد
خوزنیوز: سرانجام پس از نزدیک به دوماه رایزنی ها درباره تصدی مهم ترین معاونت استانداری خوزستان، دکتر علی حسین حسین زاده در جایگاه معاونت سیاسی قرار گرفت تا به عنوان مرد شماره ۲ استانداری خوزستان کار خود را آغاز نماید.

مرد شماره ۲ استانداری خوزستان معرفی شد

استاندار شریعتی که گفته می شود تلاش زیادی برای جلب موافقت حسین زاده برای این همکاری بعمل آورد، امیدوار است تا با بکار گماردن یکی از چهره های معتمد دانشگاهی و رسانه ای استان، ماه های آینده را که از اهمیت سیاسی و انتخاباتی مهمی برخوردار است، با هدایت این چهره و با موفقیت پشت سر بگذارند.

حسین زاده که پیش از این و در دوره استانداری فتح الله معین، در جایگاه مدیرکل اجتماعی استانداری همکار نزدیک شریعتی بعنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری بود، همچنین اعتماد بالای استاندار جوان را به همراه داشته و پیش بینی می شود با این انتصاب، ستاد استانداری از قدرت ابتکار و تصمیم گیری بهتری برخوردار گردد.

مرد شماره ۲ استانداری خوزستان همچنین چهره شناخته شده و خوشنام رسانه های استان در دو دهه گذشته است. حسین زاده در دهه ۷۰ سرپرست روزنامه کیهان در خوزستان بود و پس از تاسیس تشکیلات صنفی جراید استان با نام خانه مطبوعات خوزستان با اکثریت آراء به عنوان اولین رئیس این تشکیلات انتخاب شد. روزنامه صبح کارون با صاحب امتیازی وی از بدو فعالیت در سال ۱۳۷۸ تاکنون در شمار رسانه های معتدل استان قرار دارد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان که پیش از این ریاست دانشگاه علمی و کاربردی خوزستان را بعهده داشت، در کارنامه خود دو دهه فعالیت دانشگاهی نیز دارد. وی که دانش آموخته دانشگاه های علامه طباطبایی و تربیت مدرس تهران است، دارای دکترای جامعه شناسی و نیز دارای تالیفاتی در این زمینه است. حسین زاده در دوران دفاع مقدس از نیروهای قرارگاه نصرت و تحت فرماندهی سردار شهید علی هاشمی بود.

گفتنی معاونت سیاسی استانداری خوزستان پیش از این بعهده فرج الله خبیر بود که در دو دوره استانداری عبدالحسن مقتدایی در این سمت با وی همکاری داشت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
1
این انتصاب را به ایشان و نیروهای دلسوز استان تبریک عرض می کنم و امیدوارم حسن نیت و اخلاق نیکو و پسندیده دکتر حسین زاده باعث همدلی و وحدت نیروهای ستادی استانداری خوزستان و در نتیجه، تحقق برنامه های سودمند برای استان ما شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
1
حسین زاده نیرویی است که همه کنشگران عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خوزستان او را قبول دارند. این اعتبار و سرمایه ای که او دارد می تواند پشتوانه ای برای یک حرکت جدید در این استان باشد. دانش و صداقت حسین زاده در صورت اجماع نیروهای استان برای یک حرکتی که بتواند تاثیرات درازمدت داشته باشد، می تواند کارگشا باشد. خوزستان بیش از هر زمان دیگری، امروز به همدلی و همگرایی نیاز دارد و دکتر حسین زاده کسی است که می تواند فارغ از تعلقات جناحی، این همگرایی را در مهم ترین بخش های استان یعنی در ستاد استانداری ایجاد کند. ای کاش این فرصت مورد استفاده همه ما قرار گیرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
1
در این ساعت صبح از خداوند بزرگ و متعال می خواهم تا این شخصیت پاک و مومن را در پناه خود گیرد و او را در خدمت رسانی به مردم استان یاری نماید. بنده بیش از 35 سال است که از نزدیک با او اشنا هستم و هم او و هم خانواده محترمش را از نزدیک می شناسم. نه تنها بنده بلکه همه بچه های قدیم عامری، سخریه و 24 متری و بلکه همه خوزستانی هایی که در این چند دهه با او نشست و برخاستی داشتند می دانند که او چه انسان شریفی است. دعا می کنم این آبرویی که او نزد خداوند و مردم دارد، کمک حال او در مدت خدمتش در استانداری باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
1
کسانی که از گذشته دور تا امروز آقای حسین زاده را می شناسند می دانند که مهم ترین خصوصیت فردی ایشان صداقت و مردمداری شان است. بنظرم این بهترین انتخابی بود که آقای استاندار می توانست انجام دهد. سازمان اداری استانداری خوزستان، در طول سال های گذشته در مسیر واگرایی بسیاری قرار گرفته.
چون هر استانداری با آمدن خود یک مجموعه ای را نیز به دنبال می آورد، این مجموعه ها به ندرت می توانستند با هم کار کنند. رقابت ها و اختلاف نظرات ، سلیقه های فردی و گروهی و افزون بر اینها رقابت های قومی در سازمان اداری استانداری از مواردی است که در سال های قبل، باعث کندی جریان امور و ناهماهنگی هایی بسیار در اجرا بود.
آرزوی ما این است که با وجود شخصیت خوشنام و معتمدی مانند جناب حسین زاده، این واگرایی ها و اختلافات به پایان رسیده و فصل جدیدی در استانداری خوزستان آغاز شود. البته ما انتظار معجزه از ایشان نداریم ولی وجود شخصتی فراجناحی در این معاونت را فرصت خوبی برای پشت سر گذاشتن مشکلات ستادی استانداری می دانیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
1
1
یکی از شانس های اصلاح طلبان در فضای کنونی استان، اعتبار شخصیت های علمی و فرهنگی مانند دکتر حسین زاده است. اصلاح طلبان چه در سطح ملی و چه در سطح استان، تجربه خوبی در نگاهداشت و حفظ نیروهای خود ندارند. حسین زاده می تواند با شناختی که از نیروهای باتجربه استان دارد، آنها را در بخش های مختلف اجرا یا مشاوره بکار گیرد. یک اتاق فکر که مرکب از همه نیروهای باتجربه و خوشفکر خوزستان باشد، چیزی است که برای استان ما ضرورت و اولویت دارد.
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
1
2
سلام دکتر حسین زاده عزیز ، جنابعالی انسان دوست داشتنی و شایسته ای هستید . ان شاالله موفق و سربلند باشید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
1
4
از مرد شماره یکش چه خیری دیدیم که از مرد شماره 2 ببینیم؟
نریموسائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
1
1
با سلام
آقای دکتر حسین زاده عزیز و گرامی این انتصاب شایسته رو به شما تبریک می گم. باعث افتخار این سرزمین شهیدپروره که کسانی به مانند شما در اون فعالیت داشته باشند.
واستون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون رو دارم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
1
درود بر دکتر شریعتی که بسیار در تلاش است
سید محمود نیری پور
|
FINLAND
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
0
با اقای حسین زاده در زمان سرپرستی کیهان بعنوان نماینده و خبرنگار کیهان در یکی از شهرستانهای خوزستان همکاری میکردم
هر چه در مورد صفات ارزشمند او بگویم کم گفته ام و فقط این را بگویم که واقعا ایشان انسان شریف و ارزشمند و بی نهایت وسیع نگر و غیرجناحی است
مطمین هستم در این سمت جدید منشا اثر خواهد بود
برای او صادقانه این دعا را میکنم که خداوند پشت و پناهش باشد
:
:
:
آخرین اخبار