تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۸۰۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سئوالاتی که دردسرساز شد
پرواز بهانه ابتکار برای عدم پاسخگویی به سئوالات مجری تلویزیون/ وقتی خانم رئیس برنامه را نیمه‌کاره رها کرد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در برنامه تلویزیونی زنده شبکه استانی خوزستان پس از سئوال مجری تلویزیون به جای پاسخگویی به یکباره با اشاره به پروازش برنامه را نیمه کاره رها کرد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در برنامه تلویزیونی زنده شبکه استانی خوزستان پس از سئوال مجری تلویزیون به جای پاسخگویی به یکباره با اشاره به پروازش برنامه را نیمه کاره رها کرد.

حضور روز گذشته معصومه ابتکار در این استان برای انجام چند برنامه و حضور در چند نشست از مباحث مهمی بود که رسانه‌ها به آن پرداختند.

با وجود اینکه سفر وی در صبح دیروز به ماهشهر به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی کنسل شد و ناگهان رئیس سازمان محیط‌زیست از اهواز سر در آورد ولی سر انجام در برنامه‌ریزی جدید به ماهشهر سفر کرد.

حضور در برنامه زنده تلویزیونی یکی دیگر از برنامه‌های ابتکار در خوزستان و سخن گفتن با مردم این استان بود.

در برنامه زنده شبکه خوزستان با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست و استاندار خوزستان، سئوالات بی‌پرده مجری درباره خواص کشور و انتقال مشکوک آب توسط آب سالاران از خوزستان به استان‌های دیگر، معصومه ابتکار را غافلگیر کرد.

بعد از طرح این سئوال از جانب مجری، برخلاف زمان پیش‌بینی شده برای پخش زنده برنامه، استاندار خوزستان ناگهان به پرواز معاون رئیس جمهور اشاره و خانم ابتکار هم تائید کرد و سئوالات دیگر مجری ناتمام ماند و به یکباره با خداحافظی غیرمنتظره برنامه به پایان رسید.

شهریار آرین‌نژاد مجری گفت‌و‌گوی زنده با خانم ابتکار و استاندار خوزستان قبل از خداحافظی از مردم بابت اتمام ناگهانی برنامه عذرخواهی کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
1
آقاي استاندارخوزستان زحمت كشيدن واين بهانه رابه خانم ابتكاردادن دستشان دردنكنه
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
1
این دولت برای خوزستان نه تنها کاری نخواهد کرد بلکه اوضاع استان را متشنج خواه کرد ازنشستهای غیرمعمول وقومی که درحال برگزاری است مشخصه خدا بهمون رحم کنه.
جابر
|
Finland
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
1
با سلام
یک سوال:یعنی قبل از شروع برنامه تلویزیونی خانم ابتکاز از زمان پرواز اطلاع نداشتند و نمی دانستند که باید به پرواز خود برسند؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
2
بله بارها گفته ام خانم ابتکار عروسک خیمه شب بازی مافیای آب کشور است. وقت مردم تلف میکنه آب رواز سر شاخه ها ی کارون به غارت می برن!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
1
خانم ابتکار کی به نفع مردم خوزستان کاری انجام دادن تا بوده همین بوده نصیب مردم خوزستان از این همه ذخایر نفتی و گازی فقط خاک، بیکاری، بی آبی .....
:
:
:
آخرین اخبار