تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۶۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر:
مرکز رفاهی فرهنگیان خرمشهر راه‌اندازی شد
مرکز رفاهی فرهنگیان خرمشهر که ۲ سال از احداث آن می‌گذرد به دلیل نواقصی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود، خوشبختانه در ماه‌های اخیر تکمیل و اکنون به بهره‌برداری رسید
رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: مرکز رفاهی فرهنگیان خرمشهر که ۲ سال از احداث آن می‌گذرد به دلیل نواقصی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود، خوشبختانه در ماه‌های اخیر تکمیل و اکنون به بهره‌برداری رسید.

عبدالحافظ عنبری اظهار داشت: مرکز رفاهی فرهنگیان خرمشهر که دو سال از احداث آن می‌گذرد به دلیل نواقصی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود، خوشبختانه در ماه‌های اخیر تکمیل و اکنون به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در یک هفته اخیر تعداد زیادی از فرهنگیانی که از استان‌های هم‌جوار به خرمشهر آمدند را اسکان داده و بر اساس آمار موجود در سایت مرکز رفاهی، اتاق‌های این مرکز برای تعطیلات نوروزی رزرو شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر، عنوان کرد: این مرکز رفاهی دارای 15 سوئیت اقامتی با ظرفیت اسکان 75نفر است همچنین بخش‌های مختلفی همچون آشپزخانه، سالن غذاخوری، سالن اجتماعات و مراسم در این مجموعه وجود دارد.

وی، گفت: استفاده از امکانات این مرکز رفاهی برای فرهنگیان با تخفیف ویژه و برای عموم مردم نیز با قیمت مصوب است، مرکز رفاهی آموزش‌وپرورش خرمشهر این آمادگی را دارد تا به سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی نیز خدمات ارائه دهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار