تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درمانگاه یادمان شهدای الفجر8 اروندکنار راه اندازی شد
همزمان با آغاز رسمی حرکت کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، درمانگاه یادمان شهدای الفجر 8 اروندکنار راه اندازی شد
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:همزمان با آغاز رسمی حرکت کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، درمانگاه یادمان شهدای الفجر 8 اروندکنار راه اندازی شد.

شهرام مقام چهارشنبه افزود:در درمانگاه یادمان والفجر 8 اروندکنار یک تیم پزشکی به همراه تجهیزات لازم و داروی مورد نیاز مستقر شده و به مراجعه کنندگان رایگان ارائه خدمت می کند.

وی از استقرار گروهای امداد و درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در یادمان های علمیات والفجر 4 و شهدای ذوالفقاری خبر داد و اظهار داشت:در این گروها یک دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای امدادی آموزش دیده مستقر هستند.

مقام گفت:در یادمان شهدای شلمچه، پیش از این نیز، درمانگاه دانشکده علوم پزشکی آبادان مستقر بود ولی با توجه به این مطلب که درمان بیماران احتمالی در این منطقه را سپاه پاسداران برعهده گرفته است نیروهای دانشکده به عنوان نیروهای کمکی در محل مستقر هستند.

وی از تقویت پایگاه های بین جاده ای فوریت های پزشکی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد و اظهار داشت:یک پایگاه در شادگان و یک پایگاه در خرمشهر به منظور خدمات رسانی به هموطنان در این دو شهرستان افزوده شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:در این پایگاه تجهیزات و امکانات کامل درمانی و عزام بیماران و آسیب دیدگان احتمالی پیش بینی شده است.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار