تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجوز نخستین مرکز درمانی ترک اعتیاد هندیجان صادر شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از صدور نخستین مرکز درمانی ترک اعتیاد(متادون درمانی) به منظور انجام امور درمانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از صدور نخستین مرکز درمانی ترک اعتیاد(متادون درمانی) به منظور انجام امور درمانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

ناصر حاتم زاده چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به نبود متقاضی بخش خصوصی برای راه اندازی مراکز ترک اعتیاد در شهرستان بندری هندیجان و به منظور رفع مشکلات ایجاد شده در این حوزه مجوز فعالیت نخستین مرکز دولتی ترک اعتیاد(ام.ام.تی) صادر شد.

وی گفت: اخذ مجوز مراکز ترک اعتیاد دولتی با محدودیت همراه است و این آمادگی وجود دارد که در صورت تقاضای بخش خصوصی با احراز شرایط مجوز های لازم صادر گردد.

حاتم زاده ادامه داد: ورود حوزه درمان در راستای مبارزه با مواد مخدر ضروری است و به طور قطع کارآمدی آن در شهرستان مشخص می شود.

وی افزود: این مرکز در محل بیمارستان هندیجان مستقر و تا یک ماه آینده شروع به کار خواهد کرد.

وی گفت: افراد درگیر با معضل مواد مخدر می توانند با مراجعه به این مرکز و انجام آزمایش ها و دریافت مشاوره ، درمان خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: طبق قانون علاوه بر بهزیستی، دانشگاه های علوم پزشکی نیز می توانند نسبت به صدور مجوز ایجاد مراکز ترک اعتیاد اقدام نمایند.

شهرستان هندیجان 45 هزار نفر جمعیت دارد.
:
:
:
آخرین اخبار