تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت سال جدید
دکتر ایدنی در پیامی حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، را به تمامی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل دانشگاه تبریک گفت
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت سال جدیدخوزنیوز: دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی فرارسیدن سال نو را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش خوزنیوز؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبراللیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی است که در سرزمین مقدسمان با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان می آورد.

اکنون که دستان پر نوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگربار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید، این آغاز را فرصتی می دانم که از تلاش ها و زحمات ارزنده تمامی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سالی که گذشت تشکر و قدردانی نمایم، چرا که به موجب این تلاش های ثمربخش خوشبختانه در سال 94 شاهد موفقیت های ارزنده و تحولات چشمگیری در زمینه های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی بودیم.

نو شدن سال همزمان با رستاخیز طبیعت، همواره نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد و ان شاءالله با تدابیر اندیشیده شده در دولت تدبیر و امید و موفقیت های گوناگون کسب شده، خصوصا در حوزه بین الملل شاهد فردایی بسیار روشن تر از امروز باشیم.

اینجانب به نوبه خود حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل دانشگاه تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و منویات حضرت  آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)و با بهره گیری از توانمندی ها، همکاری و همدلی صادقانه جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز و شایسته استان زرخیز خوزستان باشیم.
 
دکتر اسماعیل ایدنی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
:
:
:
آخرین اخبار