تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار یک‌صدمین شماره مجله علمی پزشكی جندی‌شاپور
در پیام سردبير مجله علمي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي جندي‌ شاپور اهواز آماده است: با عنایت پژوهشگران عزیز دانشگاه و سایر پژوهشگران در سرتاسر کشور توانسته ایم بدون وقفه شماره های پی درپی این مجله را منتشر نموده و اکنون مفتخریم که یکصدمین شماره مجله را منتشر کردیم
خوزنیوز: دكتر عبدالحسن طلايي زاده عضو هیئت علمی دانشگاه و  سردبير مجله علمي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي جندي‌ شاپور اهواز به مناسبت انتشار یکصدمین شماره مجله علمی پزشكی جندی شاپور پیامی را به شرح زیر صادر نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ در پیام سردبير مجله علمي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي جندي‌ شاپور اهواز آماده است: با عنایت پژوهشگران عزیز دانشگاه و سایر پژوهشگران در سرتاسر کشور توانسته ایم بدون وقفه شماره های پی درپی این مجله را منتشر نموده و اکنون مفتخریم که یکصدمین شماره مجله  را منتشر کردیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول سال نو شمسی 1395 را به کلیه اساتید، دانشجویان و همکاران عزیز دانشگاهی تبریک عرض می کنم و بسیار مفتخرم که به استحضار برسانم اکنون یکصدمین شماره مجله علمی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را به زبان وزین فارسی که زبان رسمی کشور پهناور عزیزمان است، منتشر می کنیم.

در طی این مدت با عنایت پژوهشگران عزیز دانشگاه و سایر پژوهشگران در سرتاسر کشور توانسته ایم بدون وقفه شماره های پی درپی این مجله را منتشر نمائیم.

 همانطور که می دانید موانع بسیاری بر سر نمایه سازی بین المللی مجله های فارسی زبان وجود دارد و دفتر مجله هم تلاش های زیادی در این راستا انجام داده است، اما سیاست های به انزوا کشاندن کشورهای مستقل اسلامی از سوی ابرقدرتها این مسیر را بسیار دشوار کرده است. معهذا ما همچنان سنگر خود در ارائه مجله علمی به زبان مادری کشورمان را حفظ کرده ایم و معتقدیم بایستی با حفظ اینگونه مجلات و تقویت پایگاه های استنادسازی کشورهای اسلامی به عنوان یک قطب علمی و پیشرفته جهان شناخته شویم.

 امید داریم در آینده با این دیدگاه که از سوی رهبر عظیم الشان کشورمان هم بر آن تاکیده شده است، بتوانیم در این راستا قدم های موثری برداریم. سالی پر از خیر و برکت برای همه همکاران عزیزم آرزومندم.
 

دكتر عبدالحسن طلايي زاده
سر دبير مجله علمي پزشكي
دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز
:
:
:
آخرین اخبار