تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک خبر داد:
پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در اندیمشک
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از اجرای پنجمین مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از اجرای پنجمین مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

صادق جعفری‌چگنی امروز اظهار کرد: پنجمین مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان اجرا و شش پاتوق تهیه و توزیع مواد مخدر در این مناطق متلاشی و 10 نفر متهم دستگیر شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای امنیت عمومی شهروندان در آستانه تعطیلات عید نوروز در برخی از مناطق آلوده این شهرستان به اجرا گذاشته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با هشدار به عناصر و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این شهرستان، تصریح کرد: دستگاه قضایی با این‌گونه افراد که امنیت عمومی جامعه را به تهدید کنند به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

جعفری‌چگنی یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای نمونه کشور در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور انتخاب و معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته صیانت و حفاظت از اراضی ملی در شهرستان با همکاری اعضا به صورت مستمر تشکیل و اقدامات بسیار مهمی در راستای حفظ اراضی ملی، و دولتی انجام داده و این روند در سال آینده ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: حاصل این جلسات شناسایی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی و همچنین اجرای احکام رفع تصرف و خلع ید بیش از 350 هکتار از این اراضی در سطح شهرستان است.

جعفری‌چگنی در پایان با تقدیر از همکاری خوب مردم شهرستان در اجرای قانون و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، افزود: همکاری و همراهی همه شهروندان با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم و تامین امنیت داشته و موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار