تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش شوش خبر داد:
آمادگی 49 مدرسه در شوش برای اسکان مسافران نوروزی
رئیس آموزش و پرورش شوش از آمادگی 49 آموزشگاه برای اسکان گردشگران، مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور در این شهرستان خبر داد
رئیس آموزش و پرورش شوش از آمادگی 49 آموزشگاه برای اسکان گردشگران، مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

مجتبی دیناروند امروز اظهار کرد: تعداد 49 مدرسه در قالب 490 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در شوش آماده شده است.

وی با بیان اینکه 2 آموزشگاه برای کاروان راهیان نور و یک آموزشگاه برای خانواده شهدا در نظر گرفته شده است، افزود: آموزشگاه‌های شهید باهنر، پروین اعتصامی، عفاف، شاهد الغدیر، معلم، فرهنگیان، 15 خرداد، شاهد ایثار، هاجر، فتح‌المبین، وحدت، رودکی، دانشمند، دانشوران، ارشاد، صدیقه کبری، شاهد حضرت معصومه، دعبل خزاعی، امام صادق، خلیج‌فارس، برای پذیرایی از کاروان راهیان‌نور و مهمانان نوروزی و گردشگران آماده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوش یادآور شد: از 28 اسفند تا 13 فروردین اسکان مهمانان نوروزی در مدارس سطح شهر شوش انجام می‌شود.

دیناروند ادامه داد: تعداد 25 نفر از پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پذیریش و اسکان  را در هنرستان امیرکبیر واقع در خیابان امام جعفرصادق (ع) انجام خواهند داد.

وی در پایان با اینکه اولویت اسکان مهمانان نوروزی با فرهنگیان است خاطر نشان کرد: اداره آموزش و پرورش در کنار ستاد تسهیلات سفر شهرستان از 28 اسفند به ارائه خدمات به مسافران نوروزی آمادگی کامل را دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار