تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معارفه رییس جدید بنیاد شهید شهرستان رامشیر
در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر در سال 94 رییس جدید بنیاد شهید این شهرستان معارفه شد
خوزنیوز: در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر در سال 94 رییس جدید بنیاد شهید این شهرستان معارفه شد.

به گزارش خوزنیوز؛ آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 94 به ریاست سعید فیوضی  فرماندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سعید فیوضی فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات اعضای شورای اداری شهرستان فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را به حاضرین تبریک گفت.

فیوضی همچنین با تشکر از مسئولین ادارات بابت همکاری و تعامل دراداره امور شهرستان در این سال، اظهار داشت: در این سال برگزاری انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو رویداد بزرگی بوده که این شهرستان با همکاری و تعامل بین دستگاهها توانست به نحو احسنت برگزار نماید.

وی همچنین ضمن تقدیر از عوامل برگزار کنندگان انتخابات، ادامه داد: هماهنگی، تعامل و همدلی که بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات وجود داشت باعث شد که در شهرستان انتخابات، سالم قانون مند و با حضور پرشور مردم برگزار شود.

فرماندار رامشیر در ادامه به اقدامات صورت گرفته در سال 94 در شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: در سال جاری با همکاری اعضای شورای تامین، نظم و امنیت مطلوبی در شهرستان حاکم گردید و کاهش جرائم، بیانگر ثمربخشی فعالیت های شورای تامین است.

فیوضی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران به رعايت نظم و انضباط اداري و حضور به موقع در جلسات اشاره نمود و تاکید کرد: مسئولان ادارات با رعايت اين مسئله در احترام به وقت ديگران اهميت قائل شوند.

وی همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع  اضافه نمود: رؤساي ادارات با رويكردي جديد در پيگيري مشكلات ارباب رجوع و برخورد صحيح با آنان تلاش كنند.

فیوضی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از زحمات عباس بنی اسد رییس سابق بنیاد شهید شهرستان خلیل عابدی را به عنوان رییس جدید بنیاد شهید رامشیر به اعضاء معرفی نمود و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان تاکید کرد : باید با تمام توان و نیرو در جهت خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های آنان تلاش کنیم.

در ادامه هریک از اعضاء گزارشی از عملکرد خود در سال 94 ارائه نمودند و در پايان  از هیات اجرایی  برگزاري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در شهرستان رامشیر تقدير به عمل آمد.

همچنین از آقای محمد خالدی کارگردان و نویسنده نمایش روایت خون که مقام اول نویسندگی و مقام دوم کارگردانی را در ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر کسب کرد با اهدای لوح تقدیر شد.
:
:
:
آخرین اخبار