تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار فضلی:
تقاضای جوانان برای دفاع از حرمین شرفین افزایش یافت
طی ماه های گذشته، تقاضای جوانان ایرانی برای حضور در سوریه و دفاع از حرمین شرفین افزایش یافته است
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت:طی ماه های گذشته، تقاضای جوانان ایرانی برای حضور در سوریه و دفاع از حرمین شرفین افزایش یافته است.

سردار علی فضلی چهارشنبه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:طی دو ماه اخیر، تعداد زیادی از جوانان برای دفاع از حرمین در سوریه در خواست داده اند و بر فراهم کردن عزیمت و اعزام اصرار دارند.

سردار فضلی گفت:امروز جوانان ایران اسلامی اگر از جوانان ابتدای پیروزی انقلاب جلوتر نباشند، قطعا عقب تر نیستند و نگاهشان متعالی و بین المللی و فرا مرزی است.

وی تصریح کرد:دشمن در جنگ تحمیلی به حریم جمهوری اسلامی تجاوز کرد و پیر و جوان برای بیرون راندن دشمن متخاصم از شهر و روستا عزیمت کرد که دشمن را از خاک جمهوری اسلامی بیرون کند، ولی امروز نگاه جوانان ما فراتر از این نگاه به دنبال ادای دین و دفاع از حرمین شرفین است و این حکایت از رشد، تعالی، پویایی و اعتقاد راسخ جوانان به دین و مذهب است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به جوانان را بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن دانست و گفت:جوانان باید عملیات روانی دشمن را بشناسند و برای تجهیز شدن برای دفاع به بصیرت جوانان نیاز داریم.

سردار علی فضلی برای حضور در آیین معرفی برنده جایزه ملی باروت خیس به خرمشهر سفر کرده بود.

چهارمین جایزه ملی باروت خیس در جشنواره سرزمین نور به «چریل بون ایساکس» رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار