تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار نوروزی خوزستان آرام است
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اوضاع بازار استان در روزهای پایانی سال و در آستانه نوروز آرام است
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اوضاع بازار استان در روزهای پایانی سال و در آستانه نوروز آرام است.

ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: قیمت محصولات عرضه شده در بازار بسیار مطلوب و مناسب است و در مجموع شاهد تخلفات کمتری در این زمینه بوده‌ایم.

وی افزود: قیمت مرغ کشتار روز افزایش بسیار اندکی در بازار داشته که با توجه به نوسانات هر ساله این اتفاق عادی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کوره چینی تصریح کرد: با توجه به رکود موجود در بازار، بسیاری از بازاری‌ها اقلام خود را با کمترین نرخ عرضه می‌کنند تا کالاها را به فروش برسانند و بازارشان رونق داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت 20 اکیپ بازرسی در بازار اهواز عنوان کرد: این بازرسان در مراکز خرید پر تردد اقلام نوروزی و برخی از بازارهای محلی مستقر هستند و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: امسال کالاهای عرضه‌شده در بازار از نظر فراوانی و قیمت بسیار مطلوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار