تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«ابد و یک روز» در اهواز اکران شد
از امروز چهارشنبه 26 اسفندماه، همزمان با سینماهای تهران، فیلم تحسین شده «ابد و یک روز»، در سینما بـهمـن اهواز بعنوان فیلم اکران نوروزی روی پرده میرود
خوزنیوز: از امروز چهارشنبه 26 اسفندماه، همزمان با سینماهای تهران، فیلم تحسین شده «ابد و یک روز»، در سینما بـهمـن اهواز (فلسطین سابق) بعنوان فیلم اکران نوروزی روی پرده میرود.

به گزارش خوزنیوز؛ فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان، در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین چهره پردازی، بهترین تدوین، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن و همچنین فیلم برگزیده تماشاگران شد.

در «ابد و یک روز» هنرمندانی چون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم روایت گر زندگی خانواده ای است که در تدارک مراسم عروسى سمیه هستند، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت ماجراهایی را رقم می زند.

به گزارش خوزنیوز؛ بدین ترتیب فیلم‌های روی پرده سینماهای اهواز بشکل ذیل خواهند بود:

سینما اکسین: «من سالوادور نیستم» از 10 صبح تا 8 شب - تلفن: 32225518

سینما قدس: «در مدت معلوم» از 9:30 صبح تا 7:30 شب - تلفن: 32224220

سینما بهمن (فلسطین سابق): «ابد و یک روز» از 10:30 صبح تا 8:30 شب - تلفن:  32223515
:
:
:
آخرین اخبار