تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نرم‌افزار اندروید درجه‌بندی بهداشتی رستوران‌ها راه‌اندازی شد
با هدف آگاه سازی عموم مردم از وضعیت بهداشتی رستوران های شهری و بین راهی، نرم افزار اطلاع رسانی درجه بندی بهداشتی رستوران ها توسط وزارت بهداشت طراحی و عملیاتی شد
خوزنیوز: دکتر شکراله سلمان زاده از طراحی نرم افزار اندروید درجه بندی بهداشتی رستوران ها خبر داد و گفت: با هدف آگاه سازی عموم مردم از وضعیت بهداشتی رستوران های شهری و بین راهی، نرم افزار اطلاع رسانی درجه بندی بهداشتی رستوران ها توسط وزارت بهداشت طراحی و عملیاتی شد.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: این نرم افزار با نشان دادن موقعیت مکانی کاربر، رستوران های اطراف او را مشخص کرده و درجه بهداشتی آنها را نیز نمایش می دهد و کاربران می توانند با لمس آیکن رستوران ها آخرین وضعیت بهداشتی آنها را مشاهده و نظرات خود را در مورد آنها منعکس نمایند.

 رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان افزود: افرادی که این نرم افزار را در اختیار داشته باشند در هر نقطه از کشور با اتصال به اینترنت می توانند رستوران های اطراف خود را مشاهده کنند و وضعیت آنها از نظر رتبه بهداشتی را ببینند.

سلمان زاده گفت: رستوران ها در سامانه اطلاع رسانی و رتبه بندی بهداشتی با درجه عالی، خوب و ضعیف رتبه بندی شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه در پایان گفت: وجود این نرم افزار می تواند گام مهمی در جهت ارتقا سطح آگاهی بهداشتی مردم و در نتیجه رضایتمندی آنها باشد و مردم عزیز میتوانند با مراجعه به پرتال معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به نشانی vchhealth.ajums.ac.ir این نرم افزار را دانلود و استفاده نمایند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
0
با عرض پوزش معذرت به مردم شریف خوزستان وبخصوص اهواز شما به جای درجه بندی رستورانه به فکر چند نفر مزاحم و مواد فروش حد فاصل چهار راه سلمان فارسی ( نادری) که قرص متادون بین جوانان معصوم این دیار و حد فاصل بین امام (ره) و طالقانی چند فاحشه که جوانان را در دام می اندازند وبه صورت ایذی در اینده تحویل جامعه مدهند بهتر نیست اینها را جمع کنید.
:
:
:
آخرین اخبار