تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل حذف فیلم محد رسول الله از جشنواره اسکار؛
جایزه باروت خیس به رئیس آکادمی اسکار رسید
جشنواره بین المللی باروت خیس که هر ساله در چنین روزهایی در خرمشهر برگزار می شود لحظاتی پیش به کار خود پایان داد و جایزه خود را به خانم چریل بون ایساکس، رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد (ص) از گردونه رقابتها اهدا کرد
جشنواره بین‌المللی باروت خیس لحظاتی پیش با اهدای جایزه ویژه خود به رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار در خرمشهر به کار خود پایان داد.

جشنواره بین المللی باروت خیس که هر ساله در چنین روزهایی در خرمشهر برگزار می شود لحظاتی پیش به کار خود پایان داد و جایزه خود را به خانم چریل بون ایساکس، رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد (ص) از گردونه رقابتها اهدا کرد.

این جشنواره هر ساله جایزه خود را به افراد اهدای می کند که خواسته یا ناخواسته در راستای افشای ماهیت ضد ایرانی و ضد اسلامی برخی جایزه های فرهنگی کشورهای استعمارگر قدم بر می دارند.

امسال برای اهدای جایزه باروت خیس چهار نفر نامزد شدند. خانم چریل بون ایساکس (آیزاکس) رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد (ص) از گردونه رقابتها و مجددا برملا کردن ماهیت ضد اسلامی اسکار، آقای یورگن بوس، رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت به دلیل دعوت از سلمان رشدی مرتد به نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پرده برداری از ماهیت صهیونیستی و ضد اسلامی این نمایشگاه، آقای فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و استاد بزرگ جایزه لژیون (شوالیه) به خاطر انتخاب نسنجیده هنرمند ایرانی برای دریافت جایزه شوالیه و اهدای آن به درایه درخشش اپوزیسیون فرهنگی ایران و آقای پیرس هندلینگ رئیس جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به دلیل حضور فیلم سپتامبرهای شیراز و بر ملا کردن ماهیت ضد ایرانی این جشنواره را به عنوان نامزدهای نهایی شایسته جایزه باروت خیس برگزیده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: باروت خیس
:
:
:
آخرین اخبار