تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد
راه‌اندازی دفتر نظارت بر ورود و خروج کالا در بندر شادگان
فرماندار شهرستان شادگان از راه‌اندازی دفتر نظارت بر ورود و خروج کالا در بندر تجاری شادگان خبر داد
فرماندار شهرستان شادگان از راه‌اندازی دفتر نظارت بر ورود و خروج کالا در بندر تجاری شادگان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه پیگیری مشکلات بندر شادگان که در محل فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ایجاد زیر ساخت‌های بندر تجاری شادگان و مساعدت به صاحبان کالا و شرکت‌های تعاونی مرزنشینان با پیگیری به عمل آورده و همکاری بی‌دریغ معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهرستان آبادان دفتر نظارت بر ورود و خروج مواد غذایی، بهداشتی، نوشیدنی و نمونه‌گیری کالا در محل بندر تجاری شادگان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

وی افزود: هم اکنون صاحبان این‌گونه کالاها امورات مربوطه را در محل بندر شادگان انجام می‌نمایند که در گذشته به علت کمبود نیروی کارشناس مواد غذایی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان کار نمونه‌گیری کالا به صورت هفته‌ای یک روز صورت می‌گرفت.

فرماندار شادگان ادامه داد: قبلا صاحبان کالا باید برای انجام مراحل پروسه اداری و صدور مجوز ترخیص کالا مسافت بندر تجاری تا مرکز بهداشت شادگان و آبادان را تردد می‌کردند و این روند اداری باعث نگرانی و نارضایتی صاحبان کالا و یک‌سری مشکلات اداری برای ترخیص کالا می‌شد که این مشکل در حال حاضر برطرف می‌شود.

فرج‌اللهی در پایان از زحمات و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان که در این مدت با وجود کمبود نیروی انسانی همکاری لازم را داشته‌اند تشکر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار