تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک اهواز:
دستفروشان پوشاک، بازار ما را راکد کرده‌اند
حضور دستفروشان در مرکز شهر، علاوه بر سد معبر موجب ایجاد رکود در بازار پوشاک شده و مشکلاتی را برای فروشندگان این صنف به وجود آورده است
 رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک اهواز گفت: حضور دستفروشان در مرکز شهر، علاوه بر سد معبر موجب ایجاد رکود در بازار پوشاک شده و مشکلاتی را برای فروشندگان این صنف به وجود آورده است.

عبدالرضا ایزدی اظهار کرد: حدود 85 درصد از دست فروشانی که در مرکز شهر و خیابان نادری فعالیت می‌کنند، به فروش پوشاک می‌پردازند و بنابراین بیشترین تاثیر دستفروشان بر روی صنف پوشاک است.

وی افزود: کسبه بازار با حضور دستفروشان دچار مشکلاتی شده‌اند و بازار آن‌ها با رکود مواجه است که این مساله مشکلات فراوانی را برای آن‌ها به وجود آورده است و باید این مساله رسیدگی شود؛ در این ایام که باید میزان فروش پوشاک توسط فروشندگان این صنف افزایش یابد اما متاسفانه این بازار وضعیت مطلوبی ندارد.

ایزدی ادامه داد: با کوتاهی مسئولین در خصوص فعالیت دستفروشان در مرکز شهر در این ایام زیان‌های فراوانی به کسبه وارد شد و با توجه به عوارض و مالیاتی که توسط اصناف قانونی پرداخت می‌شود، باید چاره‌ای برای آن‌ها درنظرگرفته شود زیرا کسبه با این شرایط نابود شده‌اند.

وی عنوان کرد: بنابراین و به دلیل این شرایط برخی از فروشندگان، اجناس خود را با قیمت خرید و بدون سود به فروش می‌رسانند تا به این ترتیب بدهی و چک‌های خرید خود را بپردازند.

رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک اهواز خاطرنشان کرد: مسئولان باید راهکاری در نظر بگیرند و سطح شهر اهواز را از این وضع نابسامان نجات دهند تا اصناف با اینگونه مشکلات در ایام عید مواجه نشوند و بتوانند به حق خود برسند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار