تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی به مزارع گندم دزفول خسارت زد
بارندگی دوشنبه شب که با وزش باد همراه بود به مزارع گندم و برخی محصولات کشاورزی دزفول خسارت وارد کرد
بارندگی دوشنبه شب که با وزش باد همراه بود به مزارع گندم و برخی محصولات کشاورزی دزفول خسارت وارد کرد.

علی کرمی معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول روز سه شنبه با تایید خسارت وارده به مزارع گندم دیم این شهرستان بر اثر بارندگی گفت:کارشناسان در حال بررسی و برآورد خسارت می باشند.

بخشدار شهیون دزفول نیز گفت:بارندگی همراه با وزش باد که از دیروز آغاز شده موجب خوابیدگی خوشه های گندم در بخش شهیون و خسارت به این مزارع شده است و کشاورزان برای برآورد خسارت به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کردند.

هوشنگ عبدالهی افزود:مسیر روستای آبدیفه و روستای ماشکار نیز به دلیل آبگرفتگی به حالت نیمه مسدود درآمده و عبور و مرور اهالی منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای باز کردن جاده های روستایی نیازمند همکاری و تعامل اداره راه و شهرسازی است افزود:جاده دهستان احمدفداله نیز به دلیل بارندگی تقریبا مسدود است و تردد در جاده روستای نمونه گردشگری پامنار نیز به دلیل بارندگی مشکل شده است.

بخشدار شهیون دزفول اظهار کرد:اکثر جاده های روستایی بخش شهیون بر اثر بارندگی تخریب شده اند و برخی جاده های فرعی نیز با ریزش کوه مواجه اند که در این خصوص اداره راه وشهرسازی باید همکاری لازم برای حل مشکل تردد اهالی منطقه را داشته باشد.

عبدالهی گفت:پیگیری بسیاری با اداره راه و شهرسازی دزفول صورت گرفته ولی تاکنون هیچ گونه کمک و همکاری در این رابطه از سوی این اداره صورت نگرفته و به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است.

نصرالله فخر مجدیان بخشدار مرکزی دزفول نیز گفت:بارندگی دیشب در دزفول خساراتی به مزارع کشاورزی این بخش وارد کرده است که میزان خسارت در دست بررسی است.

بخشدار چغامیش دزفول نیز گفت:بارندگی مناسبی در دزفول شاهد بودیم و کشاورزان از میزان بارندگی راضی هستند.

شکرالله قارم افزود:تاکنون خسارتی ناشی از بارندگی در این بخش گزارش نشده است.

علی کرمی رییس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول بارندگی 24 ساعت گذشته در صفی آباد را 36.2 میلیمتر اعلام کرد و گفت:سامانه بارشی از عصر سه شنبه به تدریج از منطقه خارج شده و تا اوایل هفته آینده بارندگی در این منطقه نخواهیم داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار