تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشجویان جهادگر به مناطق محروم دزفول اعزام شدند
مسوول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دزفول از اعزام جهادگران بسیج دانشجویی به مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت:40 دانشجو برای اجرای طرح های عمرانی به مناطق محروم دزفول اعزام شدند
مسوول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دزفول از اعزام جهادگران بسیج دانشجویی به مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت:40 دانشجو برای اجرای طرح های عمرانی به مناطق محروم دزفول اعزام شدند.

حسن خسروی روز سه شنبه با بیان اینکه این دانشجویان جهادگر در تکمیل خانه محروم و مسجد مشارکت دارند افزود: اردوی های جهادی دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های جندی شاپور و پیام نور دزفول در هفته چهارم اسفند ماه برنامه ریزی و در مناطق محروم توابع دزفول برگزار شد.

وی افزود:این دانشجویان در مدت برپایی اردو به روستاهای محروم میدان ماهور برنجی و کارنج اعزام شده و در مدت یک هفته نسبت به تکمیل خانه محروم در روستای کارنج و تکمیل یک باب مسجد در روستای میدان ماهور برنجی اقدام می کنند.

وی گفت:دانشجویان بسیجی در این اردو همچنین نسبت به اجرای برنامه ها و کلاس های فرهنگی برای رده های سنی مختلف می پردازند.

خسروی از برگزاری کلاس های کارآفرینی در زمینه مشاغل زود بازده و به صرفه برای روستاییان خبر داد و گفت:این امر در تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال روستاییان موثر می باشد.

این فعال دانشجویی خدمت به محرومین و مستضعفین را از اهداف عالی این قرارگاه و تشکیل گروه های جهادی دانشجویی دانست و گفت:اردوی های جهادی تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی بسیج دانشجویی شهرستان دزفول نیز از اعزام دو هزار دانشجو به اردوی راهیان نور خبر داد.

محمد صفایی افزود:این دانشجویان با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دزفول در قالب 10 کاروان به سرزمین های نور جنوب اعزام می شوند و از مناطق عملیاتی فکه، اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید می کنند.

وی افزود: این اردو، یک حرکت فرهنگی جریان ساز و منشا خیر و برکات بسیار بوده و بستری برای آشنایی دانشجویان با شجاعت و عظمت رزمندگان خواهد بود.

صفایی افزود:تحکیم پیوند ارزشی نسل جوان دفاع مقدس و نسل امروزی و ظهور اقتدار آن دوران در نسل امروزی، برای مقابله با استکبار و استعمار از دیگر اهداف مهم برگزاری اردوی راهیان نور می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار