تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین چهلمین روز شهادت شهید حاجیوند برگزار می‌شود
با هدف تجلیل و گرامیداشت چهلمین روز در گذشت شهید مدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی مراسمی ویژه در دزفول و با حضور پرشور مردم انقلابی این شهرستان برگزار می‌شود
با هدف تجلیل و گرامیداشت چهلمین روز در گذشت شهید مدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی مراسمی ویژه در دزفول و با حضور پرشور مردم انقلابی این شهرستان برگزار می‌شود.

با هدف تجلیل و گرامی داشت  چهلمین روز در گذشت شهید مدافع حرم، علیرضا حاجیوند قیاسی ویژه مراسمی در دزفول و با حضور پرشور مردم انقلابی این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم اربعین شهید علیرضا حاجیوند قیاسی، ساعت نوزده و سی دقیقه چهارشنبه با مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و با حضور پرشور و انقلابی خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهرستان و رزمندگان و ایثار گران و خانواده دفاع مقدس دزفول برگزار می‌شود.

در آیین گرامی داشت این شهید والا مقام، کلیپ خداحافظی شهید مدافع حرم، علیرضا حاجیوند قیاسی که شامل نماهنگ و تصاویر و معرفی این شهید شهر مقاوم دزفول بوده، پخش خواهد شد.

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی، دارای مدرک لیسانس کشاورزی و متولد سال 1364 در شهرستان دزفول بوده است که پس از امیر علی هیودی و مجتبی ابوالقاسمی دیگر شهید مدافع حرم شهر مقاوم این شهرستان در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) لقب گرفته و رهسپار لشکر عاشور شده است.

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی از نیروهای فعال بسیجی گردان امام حسین (ع)  نیروهای فعال مسجد صاحب‌الزمان (عج) شمالی دزفول بود که پیکر مطهر و پاک این شهید والا پس از ورود به دزفول با حضور پرشور  و وداع ماندگار مردم این شهرستان و در یک آیین باشکوه در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شد.

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی در وصیت‌نامه خود، می‌گوید: ولایت فقیه عامل حیات و برکت انقلاب اسلامی  از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون بوده است و همان گونه که مقام معظم رهبری گفته‌اند رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و امروز به برکت خون شهدا راه کربلا باز شده است.

به همین جهت ما باید بدانیم راه کربلا باز شده است و بیش از گذشته بر تقویت روش سالار شهیدان و آشنایی فرزندان خود به مکتب اهل بیت (ع) لازم است توجه و تأکید داشته باشیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار