تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۴۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده باش اورژانس 115 خوزستان برای چهارشنبه سوری
تمامی پایگاه ها، ماموران عملیاتی و ستادی و آمبولانس های اورژانس 115 خوزستان برای امداد رسانی اولیه به حالت آماده باش قرار می گیرند
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: تمامی ماموران امدادی و پایگاه های اورژانس 115 خوزستان برای خدمات رسانی به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری از بعد از ظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه صبح به حالت آماده باش هستند.

شهیار میرخشتی دوشنبه اظهار کرد: تمامی پایگاه ها، ماموران عملیاتی و ستادی و آمبولانس های اورژانس 115 خوزستان برای امداد رسانی اولیه به حالت آماده باش قرار می گیرند.

وی افزود: آمبولانس ها در نقاط پرتردد شهر اهواز از جمله کیانپارس، کوروش، گلستان، زیتون، بلوار ساحلی و فلکه ساعت مستقر می شوند و اتوبوس آمبولانس نیز به حالت آماده باش قرار می گیرد.

میرخشتی ادامه داد: 141 پایگاه اورژانس 115 در سراسر خوزستان آماده خدمات رسانی به مصدومان احتمالی هستند.

رئیس اورژانس 115 خوزستان به مردم توصیه کرد: در چهارشنبه سوری از موادی نظیر نارنجک، ترقه و سایر مواد آتش زا دوری و از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و امثال آن در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه و خیابان خودداری شود زیرا علاوه بر آلودگی شدید هوا، سایر خطرات را هم به دنبال دارد.

وی گفت: از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست های برق و توقفگاه های عمومی خودداری نشود و با رعایت حقوق شهروندی از پرتاب نارنجک و مواد آتش زا بر روی درختان، بام و بالکن منازل که موجب آسیب رساندن و بد منظره کردن سیمای شهری می شود پرهیز شود.

میرخشتی خاطرنشان کرد: از ریختن موادی مانند نفت و بنزین بر روی مواد آتش گیر به طور جد پرهیز شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: چهارشنبه سوری
:
:
:
آخرین اخبار