تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشدید برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه
با عوامل توزیع و فروش مواد محترقه که آرامش و نظم عمومی را خدشه دار کنند با قاطعیت و بدون گذشت برخورد می شود
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با تاکید بر رعایت قانون در راستای تامین امنیت و آسایش شهروندان در آستانه چهارشنبه سوری گفت:با عوامل توزیع و فروش مواد محترقه که آرامش و نظم عمومی را خدشه دار کنند با قاطعیت و بدون گذشت برخورد می شود.

صادق جعفری چگنی روز دوشنبه افزود:به موجب قانون مجازات اسلامی این افراد به حبس و شلاق محکوم شده و وسایل نقلیه آنان نیز توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای آغاز سال جدید توام با آرامش گفت:کلیه تدابیر لازم با همکاری و تلاش دستگاههای امنیتی انتظامی اندیشیده شده است و دستگاه قضایی نیز با استقرار کارکنان قضایی و اداری به شهروندان خدمات دهی می کند.

دادستان اندیمشک همچنین گفت:طرح پاکسازی مناطق آلوده به مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز اجرا و با کلیه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز برخورد می گردد.

وی گفت:دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با همراهی و همدلی سایر اعضای شورای ‏تامین اهرمی برای مبارزه با متخلفان و توزیع کنندگان مواد مخدر بوده و این عملیات و طرح ها تا ریشه کنی این بیماری که در ‏مناطق و بدنه شهرستان اندیمشک ایجاد شده ادامه خواهد داشت.‏

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم و نقش دادگستری و دادستانی در این امر گفت:قوه قضاییه و دستگاه ‏قضا طبق قانون در امر پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی دارد و در این راستا همت و تلاش خود را به کار می گیرد.‏

وی از شهروندان خواست در راستای تامین امنیت و آرامش جامعه در تعطیلات نوروزی مسوولان را همراهی کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار