تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۴۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
15 فروردین؛
آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به برگزاری جشنواره ملی "هنر و ادبیات مقاومت" (دانشگاهی) در 29 اردیبهشت‌ماه 95، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 فروردین‌ماه است
آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومتمدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به برگزاری جشنواره ملی "هنر و ادبیات مقاومت" (دانشگاهی) در 29 اردیبهشت‌ماه 95، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 فروردین‌ماه است.

مهدی کوراوند اظهار کرد: پس از ایام نوروز جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت از جمله برنامه‌های فرهنگی دانشگاه است که ویژه همه دانشجویان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این جشنواره گفت: این جشنواره شامل هفت بخش و 6 محور شامل شهدای گمنام، شهدای غواص، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، آزادسازی خرمشهر و دفاع مقدس و مقاومت است که در قالب نقاشی، طراحی، فیلم کوتاه، موسیقی، داستان کوتاه و ... برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: دانشجویان تا 15 فروردین‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی farhang@kmsu.ac.ir ارسال کنند؛ نتایج داوری و پذیرش آثار 5 اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار