تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 4 پروژه تجاری و گردشگری در خرمشهر
چهار پروژه تجاری و گردشگری خرمشهر امروز (24 اسفندماه) با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید
چهار پروژه تجاری و گردشگری خرمشهر امروز (24 اسفندماه) با حضور استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بازاربزرگ امام (رضا)، پروژه مجتمع نمایشگاهی خرمشهر( اکسپو)، پارک بانو و مجموعه گردشگری آبی دریادلان است که به صورت همزمان توسط استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.

پروژه بازار بزرگ امام رضا(ع ) با مشارکت شهرداری خرمشهر و بخش خصوصی احداث شده است. این مجتمع بزرگ تجاری و اداری دارای بیش از 5402 مترمربع مساحت است که سطح اعیان آن به بیش از 7467 مترمربع بالغ می‌شود. طبقه همکف این بازار دارای 251 واحد تجاری است و تعداد واحدهای اداری و پزشکی آن در طبقات فوقانی 80 واحد است.

این پروژه به صورت نمادین و همزمان با سه پروژه دیگر با حضور استاندار خوزستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجمتع جامع نمایشگاهی خرمشهر (اکسپو) نیز در زمینی به مساحت 3500 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال درمحل بلوار پرستار حد فاصل میدان معلم به پل ازادی (پل قدیم) بنا شده است. این نمایشگاه دارای چادرهای نمایشگاهی، سن نمایشگاهی روباز، کمپ نوروزی، متل، واحدهای تجاری، سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ، پرده نمایش و سایر خدمات است.

این پارک نیز دارای 17 هزارمترمربع مساحت است که با صرف 5 میلیارد ریال در تقاطع بلوار شهدای سازمان آب با بلوار ساحلی امام خمینی(ره) خرمشهر به بهره‌برداری رسیده است. این پارک دارای یک ورودی و واحدهای تجاری و خوداشتغالی بانوان، پیست دوچرخه‌سواری، ساختمان اداری، سرویس‌های بهداشتی، پیست پیاده‌روی، کافه تریا و سایر امکانات است.

مجموعه گردشگری آبی دریادلان نیز در قالب یک مجموعه گردشگری آبی بر روی پل عابرپیاده به طول 150 متر با صرف 160 میلیارد ریال بناشده است که علاوه بر فضای مناسب پیاده‌روی، دارای پل عبور دوچرخه، مجموعه تجاری به مساحت 2000 مترمربع، فضاهای تفریحی و توریستی و گردشگری و اسکله‌های آبی دوطرف رودخانه است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: خرمشهر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
0
باعرض سلام این پروژها کلنگ زنی شدند یا بهره برداری چون بجز بازاری که نوشتید چیزی ازاین طرح ها را نمی‌بینیم
:
:
:
آخرین اخبار