تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع کارکنان صابون‌سازی خرمشهر در مقابل فرمانداری
کارکنان شرکت صابون سازی خرمشهر در مقابل درب فرمانداری خرمشهر تجمع کردند
کارکنان شرکت صابون‌سازی خرمشهر ظهر امروز در جلوی درب فرمانداری خرمشهر تجمع کردند.

ظهر امروز کارگران و کارکنان شرکت صابون سازی شهرستان خرمشهر، به دلیل عدم حقوق در جلوی درب فرمانداری خرمشهر، تجمع اعتراض آمیزی کردند.

این کارکنان زحمتکش با به دست گرفتن تابلوهایی که بر روی آن جملاتی همچون« ما گرسنه‌ایم»،« بابا نان ندارد» و « سه سال محروم از حقوق» اعتراض خود را به فرمانداری خرمشهر نشان داده، تا شاید به نتیجه‌ای برسند.

کارگران و کارکنان شرکت صابون سازی، سه سالی است که ریالی را دریافت نکردند و با وعده و وعیدها روزهای خود را سپری می‌کردند اما صبرشان از حد گذشته، و به فرمانداری پناه برده‌اند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نادر سهرابی
|
Finland
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
0
0
این مشکل و معضل تعطیلی شرکت در آواخر سال دولت آقای احمدی نژاد (سال89) پیش آمد و تاکنون ادامه دارد. ولی همه کارکنان و مردم و مسئولین خرمشهر این انتظار را از مسئولین دولت تدبیر و امید دارند که برای راه اندازی شرکتی که قادر است روزانه 100 تن انواع صابون و 12 تن گلیسیرین (صنعتی، دارویی و نظامی) با خلوص بالای 99درصد تولید و راهی بازار نماید، مجدداً فعالیت تولیدی را آغاز نماید. شرکت صابون سازی خرمشهر زیر مجموعه شرکت کف (داروگر تهران) میباشد که بدلیل عدم توجه از سوی شرکت کف (شرکت مادر) مظلوم واقع گردید همانگونه که خرمشهر مظلوم شده است!!!!!خیلی جای تأسف است. ضمناً مراتب کتبی به همه مسئولین ذیصلاح استان و تهران ارسل گردیده است. اسفند94
:
:
:
آخرین اخبار