تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های نوروزی 95 صدا و سیمای خوزستان اعلام شد
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان برنامه‌های ویژه نوروز95 این شبکه استانی را اعلام کرد
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان برنامه‌های ویژه نوروز95 این شبکه استانی را اعلام کرد.

مسلم رحیمی امروز با بیان اینکه برنامه‌های امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان متفاوت‌تر از سال گذشته برای مخاطبان این شبکه تهیه و تدارک دیده شده است، گفت: بوی نوروز، سال نوسلام، لیالی ربیعیه، سوز وری، نسیم نوروز، صدای زائر وسرودهای نوروزی را از جمله برنامه‌های صدای مرکز خوزستان عنوان کرد.

وی افزود: بوی نوروز ویژهٔ برنامه تحویل سال 95 با حضور هنرمندان بخش‌های متنوع برای ایجاد فضای شاد و مناسب برای آغاز سال جدید تهیه شده است.

رحیمی در ادامه اضافه کرد: همچنین این برنامه زنده به صورت ترکیبی، نمایشی در غالب برنامه 180دقیقه‌ای به زبان فارسی و گویش محلی برای عامه مردم تهیه و پخش می‌شود و شامل آیتم‌هایی همچون گزارش، مصاحبه با هنرمندان، ورزشکاران، آرم موسیقی باکلام و بی‌کلام، سخنان رهبری، سخنان رییس جمهور، تلفنی و پیامک مردمی و نمایش به تهیه کنندگی محمدرضا ستایش برای مخاطبان پخش می‌شود.

این مقام مسوول گفت: سال نو سال نیز ویژه برنامه نوروزی صبحگاهی به صورت زنده با هدف ایجاد نشاد و شادی برای به وجود آوردن حس همدلی و نشاط بین خانواده‌ها و مسافران نوروزی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از مناطق دیدنی استان و ارایه اطلاعات به مسافران نوروزی برای مخاطبان پخش می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: همچنین این برنامه در 14 قسمت 120 دقیقه‌ای با برقراری ارتباط زنده با شهرداران، هوا‌شناسی، پلیس راه و راهیان نور از ساعت 10 تا 12 صبح تهیه و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان آیتم‌های این برنامه را شامل ارتباط با هوا‌شناسی، پلیس راه، شعار سال، نمایش، طنز، مسابقه، لطیفه، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، گزارش از مسافران نوروزی، ارتباط تلفنی، پیامک‌های مردمی، توصیه‌های میکانیکی به تهیه کنندگی رضا رادمهر عنوان کرد.

رحیمی گفت: برنامه 9 قسمتی «سرزمین نور» عنوان برنامه‌ای است که از سیمای مرکز خوزستان از 20 اسفند ماه امسال آغاز تا 29 اسفند ماه جاری به مدت 40 دقیقه به تهیه کنندگی احمد یوسفی و اجرای حسین مقدم با رویکرد بازتاب سفرهای راهیان نور برای مخاطبان در حال پخش است.

وی افزود: همچنین 23برنامه 20 دقیقه‌ای دیگر نیز با همین عنوان (سرزمین نور) از سیمای مرکز خوزستان از یکم فروردین ماه امسال آغاز تا 13 همین ماه برای مخاطبان پخش می‌شود که بیشتر از مناطق مختلف عملیاتی گزارش تولیدی گرفته می‌شود و برای مخاطبان پخش خواهد شد که این برنامه نیز به تهیه کنندگی آقایان محسن پناه، محمد بدری و اجرای آقایان سهیل خدادادی و احمد زر‌شناس انجام می‌شود.

رحیمی گفت: برنامه «سنه الخیر» به زبان عربی و با رویکرد سال نو به تهیه کنندگی آقای رحمان باجی در 13 برنامه 45 دقیقه ویژه ایام نوروز برای مخاطبان عرب زبان خوزستانی پخش می‌شود.

وی همچنین برنامه بوی بهار به تهیه کنندگی وصی الله عبدالهی و با اجرای حسین محمدی در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای، ویژه برنامه به مناسبت آغاز سال نو به تهیه کنندگی و اجرای شهریارارین‌نژاد به مدت هفت ساعت، برنامه با عنوان راهیان نور که به صورت گزارشی است در 13 برنامه 10 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی امین صخراوی را نیز از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز خوزستان عنوان کرد.

رحیمی همچنین گفت: واحد خبر مرکز خوزستان نیز به صورت روزانه ضمن تهیه گزارش‌های روزانه از کاروان‌های راهیان نور و برقراری ارتباط زنده، گزارش‌های متنوع تولیدی، انعکاس و پوشش تمامی خبرهای شهرستان با رویکرد ایام نوروزی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و نقاط دیدنی استان نیز به طور ویژه برای مخاطبان صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار