تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار چینی و بلور اهواز وضعیت مناسبی ندارد
به دلیل رکود اقتصادی و حضور دستفروشان در هسته مرکزی شهر‏، بازار چینی و بلور وضعیت مناسبی ندارد و باید برای این وضعیت چاره‌ای اندیشیده شود
رییس اتحادیه چینی و بلور اهواز گفت: به دلیل رکود اقتصادی و حضور دستفروشان در هسته مرکزی شهر‏، بازار چینی و بلور وضعیت مناسبی ندارد و باید برای این وضعیت چاره‌ای اندیشیده شود.

محمد عطاران زاده اظهار کرد: به دلیل وضع نامناسب اقتصادی مردم، قدرت خرید پایین آمده است به گونه‌ای که در هیچ سالی در ایام عید، صنف چینی و بلور با این میزان رکود مواجه نبوده است.

وی افزود: حضور دستفروشان در مرکز شهر، علاوه بر سد معبر موجب ایجاد رکود در بازار کسبه و مغازه‌داران شده و مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

عطاران زاده تصریح کرد: با توجه به عوارض، مالیات و سایر هزینه‌های کسبه فعالیت دستفروشان در هسته مرکزی شهر موجب شده است تا اندک فروش آن‌ها نیز با مشکل روبه‌رو شود و مردم خرید خود را از دستفروشان انجام دهند.

وی گفت: با این شرایط میزان قدرت خرید اجناس برای فروشندگان چینی و بلور پایین آمده و همچنین در پرداخت چک‌های خود نیز دچار مشکل هستند زیرا بازار فروش آن‌ها با رکود فراوان مواجه شده است.

عطاران زاده در خصوص تغییر قیمت اجناس در این صنف عنوان کرد: قیمت‌ها به هیچ عنوان تغییر نکرده است و حتی بخشی از قیمت‌ها به دلیل این مشکلات، کاهش پیدا کرده است تا مردم بتوانند به خرید بپردازند.

وی ادامه داد: برخی از فروشندگان اجناس خود را با قیمت خرید و بدون سود به فروش می‌رسانند تا به این ترتیب بدهی و چک‌های خرید خود را بپردازند.

رییس اتحادیه چینی و بلور اهواز خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان چاره‌ای بیاندیشند و سطح شهر اهواز را از این وضع نابسامان نجات دهند تا اصناف با این مشکلات در ایام عید و پس از آن مواجه نشوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار