تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازداشت 80 تروریست داعش در الرمادی
دست کم هشتاد تن از اعضای گروه داعش و مظنونان به عضویت در این گروه در مناطق غربی الرمادی به دست نیروهای عراقی بازداشت شدند
دست کم هشتاد تن از اعضای گروه داعش و مظنونان به عضویت در این گروه در مناطق غربی الرمادی به دست نیروهای عراقی بازداشت شدند.

به گزارش صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری النهرین، ده‌ها تن از اعضای (گروهک تکفیری صهیونیستی) داعش در الرمادی عراق بازداشت شدند.

کمیته امنیتی شورای استان الانبار روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود دستکم هشتاد تن از اعضای گروه داعش و مظنونان به عضویت در این گروه در مناطق غربی الرمادی به دست نیروهای عراقی بازداشت شدند. همچنین برخی از اعضای این گروهک تروریستی قصد داشتند به غرب عراق و خاک سوریه فرار کنند.

همچنین راجح برکات العیساوی رئیس کمیته امنیتی شورای استان الانبار خاطر نشان کرد نیروهای امنیتی عراقی با استفاده از اطلاعات به دست آمده موفق شدند هشتاد تروریست داعش که خود را در میان غیرنظامیان ساکن مناطق « زنکوره» و « العصریه» و مناطق نزدیک شهرستان « هیت» در غرب الرمادی پنهان کرده بودند شناسایی و بازداشت کنند.

این مسئول محلی عراقی در پایان تصریح کرد نیروهای امنیتی عراقی تروریست های بازداشت شده و مظنونان عضویت در گروهک تروریستی داعش را به بازداشتگاهی در الانبار منتقل کردند.
:
:
:
آخرین اخبار