تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با سرمایه گذاری بخش خصوصی
مجموعه گردشگری در دزفول ساخته می شود
سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول از اعلام آمادگی یک گروه از سرمایه گذاران یخش خصوصی برای احداث مجموعه گردشگری در این شهرستان خبر داد
سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول از اعلام آمادگی یک گروه از سرمایه گذاران یخش خصوصی برای احداث مجموعه گردشگری در این شهرستان خبر داد.

یعقوب زلقی افزود:یک گروه سرمایه گذار که در بخش های مختلف گردشگری تخصص دارند روز شنبه ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری دزفول آمادگی خود را برای توسعه گردشگری در این شهرستان اعلام کردند.

وی افزود:این گروه سرمایه گذار پس از چند دور نشست و گفت و گو با فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری دزفول در جریان ظرفیت های گردشگری این شهرستان قرار گرفتند .

زلقی اظهار کرد:این گروه گردشگری که سابقه سرمایه گذاری در یزد،کاشان،اصفهان وسایر شهرهای کشور را دارند برای ساخت یک مجموعه گردشگری در بافت قدیم دزفول شامل هتل ، رستوران ، چایخانه سنتی و کارگاه صنایع دستی در بخش مرکزی و شهیون و سردشت اعلاام آمادگی کرد.

وی افزود:در نشست صورت گرفته ضمن پاسخ به سئوالات این گروه سرمایه گذار مقرر شد در این خصوص نشست ها و بازدیدهای بیشتری صورت گیرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول ابراز امیدواری کرد با ورود سرمایه گذاران به دزفول شاهد رونق گردشگری در منطقه باشیم.

دزفول با دارابودن پل ساسانی 1700 ساله ، آسیاب های آبی ، رودخانه دز ، مناطق روستایی و زیبای کوهستانی از ظرفیت های گردشگری فراوانی برخوردار است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار