تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۴۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰ هنرمند برگزیده جشنواره ملی سرزمین نور معرفی شدند
۲۰ هنرمند برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در اختتامه سطح حرفه ای(ققنوس) معرفی شدند
۲۰ هنرمند برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در اختتامه سطح حرفه ای(ققنوس) معرفی شدند.

جمعه شب سومین آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در سالن همایش شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر با معرفی برگزیدگان بخش های عکس، نمایشنامه خیابانی، فیلم و پژوهش برگزار شد.

سردار  کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سخنران اصلی این مراسم بود و قرائت قرآن توسط قاری روشن دل، قرات بیانیه هیئت داوران، اجرای سرود، شعر خوانی و نوحه خوانی به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سایر بخش های این مراسم را تشکیل می دادند.

در طی این مراسم از ۲۰ هنرمند برگزید ه تجلیل شد

در بخش عکس و در سطح حرفه ای، «سید ساجد یعقوبی هشتین» از شهرستان خلخال استان اردیبل عنوان نخست را به دست آورد، «عزیز بابا نژاد» از شهرستان خرم آباد استان لرستان، «مرتضی امین الرعیایی» از شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی، «مهدی کرمی» از شهرستان زنجان و «احمد موحد» از شهرستان میاندوآب استان آدربایجان غربی رتبه های دوم تا پنجم را کسب کردند.

در بخش عکاسی عمومی، «مرضیه قوهستانی» از خرامه استان فارس و «سید علی موسوی» از شهرستان مشهد در عکس با موبایل نوجوان حائز رتبه قابل تقدیر شدند و رتبه قابل تقدیر بخش عکاسی با موبایل بخش جوان نیز به «امین رضوایی» از شهرستان اصفهان، و «زینب قاسمی» از شهرستان اراک در استان مرکزی رسید و «محمد تقی آروین کاشانی» از رباط کریم استان تهران و «مجید یاری» از شهر ستان اصفهان نیز رتبه قابل تقدیر بخش عکس با موبایل  بزرگسالان را کسب کردند.

در بخش نمایشنامه خیابانی در سطح حرفه ای «محمد جواد صرامی» از خمینی شهر اصفهان، و «پدارم رحمانی» از شهرستان ارویه در استان آذربایجان غربی رتبه های نخست و دوم را به دست آوردند و «مصطفی بوعذار» از اهواز و «حیدر رضایی» از شهرستان تهران مشترکا به رتبه سوم دست یافتند.

در بخش فیلم مستند و فیلم داستانی هیچ اثری رتبه نخست را کسب نکرد. در بخش فیلم مستند، «اصغر عباسی» از شهرستان ابرکوه استان یزد و «صغری مرادی» از شهرستان ایلام به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در بخش فیلم داستانی نیز «روح الله سهرابی» از اسلامشهر استان تهران و «سعید نجاتی» از شهرستان قم رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش پژوهش «اسماعیل فردوسی زاده» تنها فرد حائز مقام در این بخش بود که رتبه دوم را از آن خود ساخت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار