تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی ستاد مرکزی راهیان نور؛
سامانه ملی راهیان نور کشور راه‌اندازی شد
مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور از راه‌اندازی سامانه ملی راهیان نور کشور به منظور برقراری ارتباط بهتر در این حوزه خبر داد
مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور از راه‌اندازی سامانه ملی راهیان نور کشور به منظور برقراری ارتباط بهتر در این حوزه خبر داد.

احمد رحیمی زاده اظهار کرد: ستاد مرکزی راهیان نور به منظور برقراری ارتباط هر چه بهتر زائران و خادمان راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس اقدام به راه اندازی اولین سامانه ملی راهیان نور کشور کرد.

رحیمی زاده با اشاره به اینکه این سامانه از بانک های اطلاعاتی متعددی تشکیل شده است، بیان کرد: استقرار این سامانه و استفاده از آن توسط مردم و ثبت اطلاعات اظهارشده در سطوح مختلف یک بانک اطلاعاتی بومی و معتبر را ایجاد می‌کند.

وی افزود: این سامانه با استفاده از اطلاعات و ابزارهای کارآمد و هوشمند مبتنی بر فناوری اطلاعات طراحی شده و وظیفه آن جمع‌آوری منسجم اطلاعات در سرزمین راهیان نور و ارائه خدمات امدادرسانی، مشاوره، راهنمایی و دریافت انتقادات و پیشنهادات برای زائران کوی شهیدان است.

مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: مردم و زائران راهیان نور در هنگام بروز حوادث امنیتی، انتظامی و ترافیکی یا امور درمانی و قضائی می توانند با شماره (۰۹۶۳۱۳) با سامانه ملی راهیان نور تماس گرفته و موضوع خود را با کارشناسان راهیان نور مطرح کنند تا بدین وسیله از امداد تخصصی در محدوده جغرافیای راهیان نور برخوردار شوند.

رحیمی زاده راه های ارتباط با ستاد مرکزی راهیان نور را شماره تماس۰۲۱۸۸۳۲۰۰۰۰، شماره پیامک۳۰۰۰۱۴۱۴ و پست الکترونیکی info@۰۹۶۳۱۳.ir معرفی کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار