تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرمانده انتظامی استان خوزستان:
موادخوراکی از راننده تاکسی یا سرنشینان آن دریافت نکنید
با اشاره به اینکه برای رفت‌وآمد در سطح شهر، بهترین وسیله، استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی‌ها هستند، شهروندان محترم خوزستانی حتی‌الامکان از مسافربرهای شخصی نباید استفاده کنند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با اشاره به اینکه برای رفت‌وآمد در سطح شهر، بهترین وسیله، استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی‌ها هستند، شهروندان محترم خوزستانی حتی‌الامکان از مسافربرهای شخصی نباید استفاده کنند.

سید رحمان موسوی در نشست خبری که امروز ظهر در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه همیشه عده‌ای خلافکار و مجرم هستند که برای برهم زدن نظم جامعه، به انجام اعمال خلافکارانه خود می‌پردازند، خطاب به شهروندان اهوازی اظهار داشت: این شما هستید که می‌توانید با رعایت توصیه‌ها و هشدارها و اصول ایمنی، راه را بر روی خلافکارها ببندید و فراموش نکنید که این ماجرا ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد.

وی افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند، از سوار شدن بر هرگونه اتومبیلی که فاقد علائم تاکسیرانی است خودداری کنند و به هیچ وجه از راننده و یا سرنشینان آن، مواد خوراکی یا نوشیدنی دریافت نکنند.

معاون اجتماعی استان خوزستان در ادامه بیانات خود، خطاب به شهروندان اهوازی به‌خصوص بانوان محترم مطرح کرد: از سوار شدن بر خودروهایی که دارای دو یا چند نفر سرنشین مذکر است خودداری کنند و از نمایش زیورآلات خود به راننده و سرنشینان آن نیز خودداری کنند. شهروندان توجه کنند برای رفتن به مقصد خود در نقاط خلوت و به‌خصوص هنگام شب، حتما از یک آژانس تاکسی تلفنی مطمئن و یا از تاکسی بی‌سیم‌ها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: از صحبت کردن طولانی با راننده و سرنشینان آن و افشاء کردن اطلاعات فردی و خانوادگی به آن‌ها خودداری کنید و هنگام سوار شدن به خودروهای شخصی مسافرکش، چهره راننده، سرنشینان و وسایل تزیینی خودرو را به‌خاطر بسپارید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان درپایان عنوان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، فورا با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند و همچنین شهروندان محترم استان خوزستان می‌توانند نظرات، انتقدادها و پیشنهادهای خود را با پلیس استان خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه دفتر نظارت همگانی 197 درمیان گذارند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار