تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویب بودجه شهرداری دزفول برای سال ۹۵
امسال و با هدف توسعه دزفول در بخش‌های مختلف عمرانی شهرستان بودجه‌ای بالغ بر یکهزارو۶۲۰ میلیارد ریال توسط شورای شهر و شهرداری دزفول به تصویب رسیده است
شهردار دزفول گفت: امسال و با هدف توسعه دزفول در بخش‌های مختلف عمرانی شهرستان بودجه‌ای بالغ بر یکهزارو۶۲۰ میلیارد ریال توسط شورای شهر و شهرداری دزفول به تصویب رسیده است.

محمد رضا کرمی‌نژاد امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی دزفول اظهار داشت: 22 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری دزفول با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: افتتاح پارک محلی امید اصلی، افتتاح و افتتاح و بهره برداری از کمربندی شرقی و کانال انتقال آب‌های سطحی نگارستان، تزیین سطح شهر به وسیله چراغ‌های رنگی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای شهری و دروازه‌ای، بهره برداری از کف پوش گذاری و همسطح سازی بلوارهای شریعتی، فتح المبین و طالقانی از جمله این طرح‌ها است.

شهردار دزفول عنوان کرد: افتتاح نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک ساحلی دووه و پارک سلامت کوی آزادگان، بهره برداری از پروژه‌های انتقال آب‌های سطحی برخی خیابان‌های سطح شهر، لوله گذاری خیابان ساحلی و تجهیز بوستان‌ها به ست‌های ورزشی و مبلمان شهری از جمله دیگر طرح‌های شهرداری دزفول بوده که امروز به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: بهره برداری از بلوار صدرا دزفول با طول دو کیلومتر و اعتباری بالغ 160 میلیارد ریال از جمله دیگرطرح‌های افتتاح شده دزفول بوده که این طرح در مدت 13 ماه هزینه ساخته شده است.

کرمی‌نژاد بیان کرد: افتتاح پارک مهرگان در مساحت 26 هزار متر مربع و اعتباری افزون بر 25 میلیارد از ریال از دیگر طرح‌هایی افتتاح شده امروز است.

شهردار دزفول اظهار کرد: امسال و با هدف توسعه دزفول در بخش‌های مختلف عمرانی شهرستان بودجه‌ای بالغ بر یکهزارو620 میلیارد ریال توسط شورای شهر و شهرداری دزفول به تصویب رسیده است.

وی گفت: این اعتبار با ورود سرمایه گذاران بخش خصصوی به 5 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که با بررسی‌های انجام گرفته مورد تصویب شورای شهر قرار گرفته است.

کرمی‌نژاد افزود: بودجه سال 94 شهرداری دزفول 124 میلیارد تومان بود و توانست در بخش‌های مختلف شهری و عمرانی موجبات توسعه دزفول و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار