تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شوشتر در نوروز 95 متفاوت ظاهر می‌شود
دبیر ستاد نوروزی شوشتر با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز گفت: امسال هم برنامه‌های تلویزیونی و هم ویژه‌برنامه‌های استقبال از نوروز را در نظر داریم که طبق برنامه اجرا می‌شوند
دبیر ستاد نوروزی شوشتر با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز گفت: امسال هم برنامه‌های تلویزیونی و هم ویژه‌برنامه‌های استقبال از نوروز را در نظر داریم که طبق برنامه اجرا می‌شوند.

 علی‌محمد چهارمحالی اظهار کرد: با برنامه‌هایی که برای برپایی و استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان داریم امثال شوشتر رنگ بویی متفاوت‌تر از هر سال خواهد داشت.

وی افزود: با تعاملی که بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان شده امسال شاهد رونق جذب گردشگر داخلی در شهرستان خواهیم شد.

چهارمحالی از آموزش تورلیدرهای بومی برای استقرار در سایت‌ها به منظور ارایه بهتر خدمات به مسافران خبر داد و بیان کرد: امسال علاوه بر بحث آموزش تاریخی تورلیدرها در بخش فن بیان و زبان بدن از استاد میلاد خیاط مدرس دانشگاه شوشتر برای برقراری ارتباط مناسب‌تر با گردشگران کمک گرفتیم.

دبیر ستاد نوروزی شوشتر از همکاری با شورای شهر و شهردار برای برگزاری تورهای شوشترگردی برای اولین بار در شوشتر خبر داد اظهار داشت: این کار حرکتی رو به جلو برای شناساندن گوشه‌های ناشناخته شهرستان شوشتر به علاقه‌مندان خواهد بود.

چهارمحالی از هماهنگی با صدا و سیما و رسانه‌های جمعی شهرستان برای پوشش خبری نوروز فرخنه خبر داد و خاطرنشان کرد: رسانه نقطه پرتابی برای کمک به جذب حداکثری توریست داخلی و خارجی برای شهرستان است.

وی گفت: امیدواریم که شوشتر به جایگاه واقعی خود در صنعت توریسم برسد چون شوشتر در کل کشور از پتانسیلی بالا برای جذب توریسم برخوردار است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار