تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیخ ابراهیم خنیفر الناصری به لقاءالله پیوست
روز جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم خنیفر الناصری، روحانی مبارز دوران طاغوت به ملکوت اعلی پیوست
حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم خنیفر الناصری آل‌کثیر، عالم فرزانه و روحانی مبارز دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

روز جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم خنیفر الناصری، روحانی مبارز دوران طاغوت به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم فرزانه که نخستین مدرسه دینی محلی در تاریخ شهرستان شوش را در منزل شخصی خود تأسیس کرده بود، خدماتی ماندگار به انقلاب و دین مبین اسلام تقدیم کرده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم ناصری افتخار حضور و کسب فیض از محضر علمایی همچون آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی در نجف، آیت‌الله‌ سید محمد نبوی، آیت‌الله قاضی امام جمعه فقید و مورد عنایت امام راحل به ویژه در دوران دفاع مقدس، آیت‌الله معزی، حجت‌الاسلام فارغ، آیت‌الله بیگدلی، حجت‌الاسلام تدین و حجت‌الاسلام مخبر را داشت.

وی از دوران نوجوانی به تبلیغ دین مبین و آیین یقین پرداخت و با منبر، وعظ، ارشاد و حلقه‌های اخلاقی به ترویج دین مبین اسلام و آیین تشیع پرداخت.

این روحانی برجسته و متعهد در زمان طاغوت با راه‌اندازی آیین سوگواری و دسته معروف عزاداری در شهرستان شوش به سمت حرم مقدس دانیال نبی (ع) و سپس از مسجد حضرت امام حسن مجتبی (ع) با اشعار حماسی و سوگ‌سرودهایی که در حال حاضر در قالب چهار جلد کتاب با عنوان «جرح الفواد» به زیور چاپ آراسته شده است، در مسیر مبارزه با رژیم طاغوت و تحکیم ارزش‌های انقلاب گام بر می‌داشت.

وی که شاعری توانا بود، در دوران نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی، در کنار شهید دانش و روحانیت مبارز منطقه، حضور مؤثر داشت که تا پایان دوران دفاع مقدس مستمر بود.

در زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه‌های غرب کرخه، رغابیه، هویزه و خرمشهر در خطوط مقدم حضور یافت و همراه با سایر روحانیت مجاهد منبع خیر و برکت و روحیه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس می‌شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار