تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۹۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش استان عنوان کرد:
تأثیر منفی گردوخاک و تعطیلی مدارس بر روند آموزشی
بدون شک تعطیلی مدارس بر روند آموزشی استان تأثیرگذار است به ویژه این‌که مدت زمان آموزش در خوزستان به دلیل شدت گرمای هوا کوتاه است و این آسیب تشدید می‌شود
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان وقوع پدیده گردوخاک را موجب تأثیرگذاری منفی بر روند آموزشی استان دانست.

اردشیر شجاعی با اشاره به تعطیلی مدارس ناشی از گردوخاک، اظهار کرد: بدون شک تعطیلی مدارس بر روند آموزشی استان تأثیرگذار است به ویژه این‌که مدت زمان آموزش در خوزستان به دلیل شدت گرمای هوا کوتاه است و این آسیب تشدید می‌شود.

وی با بیان این‌که به دنبال اتخاذ تدابیری برای جبران این تعطیلی‌ها هستیم، گفت: تلاش خواهیم کرد که در مدارس زمان به‌خوبی مدیریت و از آن حداکثر استفاده شود که بتوان به شکل مطلوب از زمان در دسترس بهره گرفت.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به تعطیلات سال نو، گفت: باید بتوانیم از تعطیلات معمول پیش از سال جدید جلوگیری و این موضوع را به‌خوبی کنترل کنیم تا بتوانیم اختلالات ایجادشده ناشی از پدیده گردوخاک را جبران کنیم.

شجاعی ادامه داد: همچنین پس از تعطیلات نوروزی باید از زمان باقی‌مانده سال تحصیلی به‌خوبی و با برنامه‌ریزی مناسب استفاده کرد و مطابق تقویم آموزشی پیش رفت.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
جناب تهران که در زمستان به دلیل هوای برفی وبدی اب وهوا که دوهفته ای تعطیل بود اونا نمیگن که مغ از لحلظ اموزشی مشکل داریم الان خوزستان فقط یک روز تعطیل شد میگیذ اموزش دچار مشکل شده
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
معاون محترم بايد تدبيرى كرد براى خوزستان و خوزستانى تا كمتر شاهد اين گرد و خاكها و تعطيلات ناخوشايند شد
DynamiC
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
2
یا مشکل گرد و غبار حل کنن یا مدارس رو درست و به موقع تعطیل کنن ؛ سلامت دانش آموزان از همه چیز مهمتره!!!
یکشنبه پیش بینی شد که دوشنبه گرد و غبار شدیدِ و همه جا رو تعطیل کردن در حالیکه هوا بسیار عالی بود ولی دو شنبه شب اعلام کردن که سه شنبه هوا خوبه و جایی تعطیل نمیشه در حالیکه گرد و غبار شدید همه شهر رو فرا گرفت
یه فکری هم به حال پیش بینی هاشون بکنن !
:
:
:
آخرین اخبار