تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:
احتمال تعطیلی خوزستان در روز دوشنبه
مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان خوزستان به احتمال زیاد فردا(دوشنبه) تعطیل اعلام خواهند شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به پیش‌بینی شدید بودن گرد و غبار فردا در سطح استان گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان خوزستان به احتمال زیاد فردا(دوشنبه) تعطیل اعلام خواهند شد.

هاشم بالدی اظهار کرد: با توجه به ادامه پدیده گرد و غبار در خوزستان و همچنین این‌که فردا شاهد گرد و غبار شدید در سراسر استان خواهیم بود، امروز به منظور بررسی این پدیده جلسه‌ای با حضور اداره‌کل هواشناسی خوزستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه در زمینه تعطیلی مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین ادارات تصمیم‌گیری و نتیجه جلسه از سوی صدا و سیما، رسانه‌ها، سایت دستگاه‌ها و سایت استانداری خوزستان به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: جلسه امروز ساعت 15:30 و پس از رسیدن نقشه‌های دقیق هواشناسی و دریافت اطلاعات دقیق پدیده گرد و غبار امروز و فردا تشکیل خواهد شد.

بالدی با بیان این‌که اخطاریه‌‌ای خطاب به فرمانداری‌ها با اشاره به گرد و غبار امروز ابلاغ شده است، عنوان کرد: با توجه به گزارش اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر شدید بودن گرد و غبار فردا، به احتمال زیاد مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات فردا تعطیل خواهند شد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
سهراب
|
Finland
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
20
احتمال!!!!!!!!!!!!! بابا خفه شدیم بخدا
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
با توجه به دزدی آب از استان
نداشتن سهم از نفت خودمان
فاجعه گرمای هوا
عدم وجود هوا برای تنفس
دولت برای جلوگیری از مهاجرت خوزستانی ها حداقل مزایای مناطق محروم را به مردم این استان برگرداند.
:
:
:
آخرین اخبار