تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابتکار خبر داد:
پيگيري آلودگي‌های ناشی از عملیات نفتی در خوزستان
موضوع آلودگي هوا ناشي از سوخت فسيلي و فعاليت‌هاي نفتي در خوزستان پيگيري خواهد شد
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موضوع آلودگي هوا ناشي از سوخت فسيلي و فعاليت‌هاي نفتي در خوزستان پيگيري خواهد شد.

معصومه ابتکار صبح امروز(14 دی ماه) پس از ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلي سفر به خوزستان، بررسي طرح‌ها و برنامه‌هايي است که دولت براي  بهبود وضعيت محيط زيست خوزستان در دست اقدام دارد.

وی افزود: يکي از مهم‌ترين برنامه‌ها، مديريت و کنترل کانون‌هاي گرد و غبار است. مطالعات مربوط به اين موضوع  تکميل شده و با همکاري سازمان جنگل‌ها و مراتع، عملیات اجرايي در اين زمينه آغاز شده است.

ابتکار ادامه داد: امروز با هياتی از معاونان وزرا و مديران دستگاه‌هاي مختلف اجرايي به خوزستان آمده‌ایم تا مردم بدانند  با اين که هوا بهتر شده است ولی گرد و غبار را فراموش نکرده‌ايم و پيگير موضوع هستيم.

وی گفت: موضوع آلودگي هوا ناشي از سوخت فسيلي و فعاليت‌هاي نفتي در خوزستان نیز پيگيري خواهد شد و از اقدامات و پيشرفت‌هايي که در دست اقدام است، گزارشي ارايه خواهيم داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: مسايل مربوط به احیای رودخانه کارون مورد توجه دولت و شوراي عالي آب بوده و مصوبات بسيار خوبي داشته‌ايم. شوراي حفاظت کيفي رودخانه کارون بسیار فعال بوده و استاندار خوزستان در این زمینه بسیار پيگيري کرده‌اند. اميدواريم در ادامه تلاش‌هايي که صورت مي‌گيرد، شاهد احيا و بهبود کارون باشيم.

وی افزود: وضيعت تالاب‌هاي خوزستان و اقدامات صورت گرفته در ارتباط با احياي تالاب‌ها به ويژه تالاب شادگان  و هورالعظيم بررسي مي‌شود. خوشبختانه بارندگي‌ها نیز به وضعيت تالاب‌ها کمک کرده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کریم
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
لطفا به ایشان بگویید دکمه خاموش کردن گرد و غبار را فشار بدهد

تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
لطفا وضعیت آب شرب مردم خوزستان وفاضلاب روبازوسطحی که مشکلات عدیده بهداشتی رابه وجودآورده به خانم ابتکارنشان داده وگوشزد فرمایید مامردم خوزستان به گردن مسیولان حقی داریم که باید ادا کنند
:
:
:
آخرین اخبار