تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل محیط‌ زیست استان خوزستان:
همایش بین‌المللی راهکارهای مقابله با ریزگردها در اهواز برگزار می‌شود
همایش بین‌المللی مهار ریزگردها اسفندماه امسال با حضور کشورهای با تجربه و صاحب تکنولوژی برای ارائه راهکارهای مهار ریزگردهای خوزستان در اهواز برگزار می‌شود
مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان گفت: همایش بین‌المللی مهار ریزگردها اسفندماه امسال با حضور کشورهای با تجربه و صاحب تکنولوژی برای ارائه راهکارهای مهار ریزگردهای خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

احمدرضا لاهیجان‌زاده اظهار داشت: چندی‌پیش تعدادی از هیئت‌های اروپایی برای ارائه پیشنهادات خود در مقابله با پدیده ریزگردها به خوزستان سفر کردند.

وی افزود: هیئت‌های دیگر اروپایی و کارشناسان محیط‌زیستی سازمان ملل نیز به‌زودی جهت ارائه راهکارهای مناسب در مقابله با پدیده ریزگردها به خوزستان سفر می‌کنند.

مدیرکل محیط‌زیست خوزستان گفت: در این سفرها از یاری آنان در موضوعات ارائه راهکارهای مناسب و انتقال تجربیاتشان در زمینه مسائل زیست‌محیطی خوزستان استفاده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه اعتبارات در نظر گرفته شده برای مقابله با ریزگردها تا کنون پرداخت نشده و برای سرعت بخشیدن به امر مواجه با مشکلات زیست‌محیطی خوزستان به ویژه پدیده نامبارک ریزگردها مسئولان مربوطه باید اعتبارات را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

اهیجان‌زاده اظهار داشت: کانون‌های ریزگردها بیشتر در شرق خوزستان بوده و باید برای آن فکر اساسی کرد.

وی افزود: تالاب‌های خوزستان نقش مهمی در مقابله با ریزگردها دارند و به همین منظور طرح انتقال آب از رودخانه‌های خوزستان به تالاب‌های این استان در حال انجام است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: لاهیجان زاده
:
:
:
آخرین اخبار