تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باید همیشه ایران را کنار آتش نگه داریم!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فاکس نیوز بر اعمال فشار نظامی علیه ایران تاکید کرد.
باید همیشه ایران را کنار آتش نگه داریم!

 "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز به اظهار نظر درباره آینده امنیت این رژیم پرداخت. وی مدعی شد: اسرائیل هرگونه تروریسم در جهان را محکوم می‌کند. در دیدار با "جان کری،" وزیر امور خارجه آمریکا، درباره توافق هسته‌ای ایران و تاثیر آن بر امنیت کنونی و آینده اسرائیل صحبت کردم. ما باید تصمیم بگیریم حالا – پس از توافق هسته‌ای – در مواجه با ایران چه کاری انجام دهیم. به عقیده من باید همیشه ایران را کنار آتش نگه داشت. باید مطمئن شویم آنها – ایرانیان – در پرونده هسته‌ای کاملا مهار شده و دسترسی به ساخت بمب اتم ندارند.

نتانیاهو در ادامه ادعایش افزود: همچنین باید نیرویی در برابر اقدامات تحریک‌آمیز ایران در منطقه وجود داشته باشد. مهمترین تهدید ایران در منطقه علیه اسرائیل است. امیدوار هستم بتوانم با رئیس جمهور اوباما درباره چگونگی متوقف کردن این چالش مهم منطقه‌ای به اتفاق نظر دست یابیم، باید امنیت اسرائیل در برابر ایران هسته‌ای تضمین شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی باوجود بروز برخی اختلافات با "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد آماده است برای حفظ امنیت و ثبات تل‌آویو با مقامات آمریکایی همکاری داشته باشد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد: باید جلوی اقدامات تروریستی ایران گرفته شود. به دلیل آنکه اسلام در منطقه ناامنی بوجود آورده و این موضوع ۵ قاره جهان را درگیر خود کرده است.

وی در ادامه نارضایتی و نگرانی عمیق خود به دلیل رفع تحریم‌ها و آزادسازی اموال بلوکه شده ایران را ابراز کرد و مدعی شد: این موضوع به ایران فرصت می‌دهد سلاح بیشتری داشته باشد و آن را در اختیار گروه‌های افراطی در منطقه قرار دهد. اگر اینگونه شود کل منطقه خاورمیانه سقوط خواهد کرد. در این شرایط بدون شک اسرائیل از خود محافظت می‌کند. حتی از امنیت کشورهای همسایه نیز دفاع می‌کنیم زیرا ناامنی در منطقه به زیان همه ما تمام می‌شود. اسرائیل هیچ حامی بهتر از آمریکا ندارد و البته آمریکا نیز حامی بهتر از اسرائیل نخواهد داشت. پس از امضای توافق هسته‌ای ایران، متحدان باید همکاری‌های بیشتری با یکدیگر در زمینه مقابله با تهدیدات از جانب این کشور داشته باشند.

وی در پایان از همکاری نیروهای ایرانی با حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی و به در دسترس بودن هر هدفی در اراضی اشغالی به وسیله موشک‌های دوربرد ایران اذعان کرد.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار