کد خبر: ۲۲۰۴۹۷
تاریخ انتشار:۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
در آیین آغاز خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی خوزستان مطرح شد:
اقدام تعاون روستایی فتح البابی برای نمایش بزرگترین فعالیت لجستیکی کشور است

 آیین آغاز خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی خوزستان با حضور مدیر تعاون روستایی خوزستان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان و هیئت همراه در شرکت تعاون روستایی امید شهرستان اهواز برگزار شد.
به گزارش خوزنیوز و به نقل از  روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان در ابتدای این آیین   محمد امین چلداوی مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: حرکت نمادین آغاز خرید کلزا و همچنین گندم، سرآغازی برای خرید عظیم محصولات کشت پاییزه است و خدا را شاکریم این اتفاق بزرگ در ماه مبارک شعبان رخ داده است و امیدواریم به برکت این ماه بتوانیم نیازهای سفره غذایی مردم را تامین نمائیم.
وی ادامه داد: در کشت پائیزه ۱۳۹۹ بیش از ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم و امیدواریم بتوانیم با اقدامی شبانه روزی و به صورت دلسوزانه خرید بزرگ گندم و کلزا را به سرانجامی مطلوب برسانیم.
مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم در شبکه تعاون روستایی کشور خرید صورت گرفته است که ۷۸۰ هزار تن معادل ۲۶ درصد کل خرید در خوزستان و توسط تعاون روستایی انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
همچنین در ادامه این آیین جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: خرید گندم و کلزا در خوزستان توسط تعاون روستایی بزرگترین فعالیت لجستیکی کشور محسوب می شود و این اقدام فتح البابی برای معرفی خدماتی و دستاوردی است که تعاون روستایی به عنوان بازوی توانمند جهاد کشاورزی آن را به نتیجه می رساند.
وی ادامه داد: خوشحالیم که طی ۱۰ سال گذشته خوزستان توانسته چه به لحاظ کیفی و کمی بالاترین سطح را در کشور در زمینه خرید گندم داشته باشد و این جزء افتخارات استان خوزستان محسوب می شود.
جهان نژادیان بیان داشت: طی بازدیدی که از مراکز خرید گندم و کلزا تعاون روستایی خوزستان در سطح استان داشتیم ، واقعا از فضای موجود مراکز بسیار لذت بردیم و مراکزی در خور شان استان دیدیم.