کد خبر: ۲۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
توالت فرنگی یا توالت ایرانی ؟

توالت فرنگی یا توالت ایرانی ؟

در آپارتمان های امروزی تعبیه مکان مناسب برای نصب توالت فرنگی، یک ضرورت محسوب می شود و دیگر داشتن یا نداشتن توالت فرنگی مثل گذشته بی اهمیت نیست. دلیل این قضیه شاید به فواید استفاده از این وسیله برمی گردد. مزایایی که توالت های معمولی و به اصطلاح ایرانی قادر به برآورده کردن آنها نیستند.

خرید توالت فرنگی می تواند به شکل مستقیم با مراجعه به درب مغازه ها و فروشگاه های تجهیزات بهداشتی ساختمان صورت بگیرد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به لطف شبکه جهانی اینترنت فقط با مراجعه به وب سایت فروشگاه های آنلاین و بازدید و انتخاب نمونه موردنظر به خرید خود دست پیدا کنید.

یکی از این وب سایت ها، وب سایت پخش تهران است که با مراجعه به آن و دیدن ویترین آنلاین آن، به طور حتم نسبت به خرید حضوری، رضایت بیشتری خواهید داشت.

توالت فرنگی یا توالت ایرانی ؟

چرا خرید توالت فرنگی؟

در سال های قبل تر ضرورت وجود توالت فرنگی مخصوصا در منازل انقدر حس نمی شد و بیشتر به شکل یک مسئله فرعی و لوکس به حساب می آمد. اما پزشکان معتقدند که استفاده از توالت های معمولی یا ایرانی، فشار بسیار زیادی را بر روی ستون فقرات همه افراد ایجاد خواهد کرد و به مرور زمان بروز مشکلاتی را در این قسمت از بدن، بوجود خواهد آورد.

علاوه بر این، فشاری که در هنگام نشستن و برخاستن از توالت های ایرانی بر روی مفاصل زانو وارد می آید بسیار شدید بوده و اثرات جبران ناپذیری را به مرور به زانوها وارد خواهد آورد. اما بروز این فشار بر روی ستون فقرات و مهره های کمر و مفاصل زانوها در صورت وجود توالت فرنگی به کمترین حالت ممکن و حتی به صفر می رسد. پس از خرید توالت فرنگی، به عنوان یک وسیله پیشگیرانه از بیماری های مفصلی، غافل نشوید.

خرید توالت فرنگی

توالت فرنگی یا توالت ایرانی ؟

مرتبط : خرید روشویی کابینت در پخش تهران

ساختار و جنس توالت فرنگی:

اگر قصد خرید توالت فرنگی را برای منزل یا محل کار خود دارید، بهتر است در هنگام خرید به نکاتی توجه داشته باشید. با وجود اینکه خرید یک توالت شاید از نظر بسیاری از افراد نیاز به این همه وسواس و دقت نداشته باشد، اما به طور حتم بعد از دنبال کردن مبحث ما، نظرتان تغییر خواهد کرد.

1)برای انتخاب یک توالت فرنگی، حتما به فضایی که در دستشویی یا حمام در اختیار دارید توجه کافی داشته باشید. توالت های فرنگی در سایز و ابعاد مختلف برای فروش وجود دارند.

2) برندهای معتبر را برای خرید توالت فرنگی خود در نظر بگیرید. چون در طول سال های متمادی امتحان خود را پس داده اند و جنس تولیدات آنها از چینی مرغوب و با کیفیت می باشد. توالت های خارجی در صورتی که گارانتی و ضمانت خرید معتبر داشته باشند، می توانند قابل خریداری توصیف شوند.

3) حتما زمان خرید به سالم بودن سنگ و لعاب روی توالت فرنگی دقت کافی را داشته باشید تا مبادا دچار شکستگی ها و پریدگی ها و یا ترک خوردگی های مختصر شده باشند.

4) لعاب روی توالت باید یکدست، بدوم موج، بدون وجود نقاط سیاه، و کاملا سفید باشد.

5) فلاش تانک و مخزن آب و تجهیزات مرتبط با سیفون توالت فرنگی هم بسیار مهم اند. هرچه مخزن آب بزرگتر باشد، حجم آب بیشتر شده و نظافت و تخلیه توالت بهتر و سریعتر و تمیزتر اتفاق می افتد. البته در توالت ها دوکلید فشار کم و فشار زیاد معمولا در نظر گرفته می شود.

6) خروجی توالت فرنگی هم در حالت استاندارد 6 می باشد که البته در صورت سفارش، می تواند این اندازه تغییر کند.

شما در وب سایت پخش تهران می توانید انواع مدل های توالت فرنگی را دیده و از قیمت توالت فرنگی موردنظر خود هم به آسانی اطلاع کسب کنید.