معضل فاضلاب سوسنگرد و پاس‌کاری شهرداری و آبفا

خیابان‌های شهر سوسنگرد پس از باران اخیر غرق در فاضلاب رها شدند و اداره آبفای سوسنگرد حاضر به پاسخگویی درباره وضعیت پیش آمده نشد.
نگاهی به چالش‌های گردشگری خوزستان؛

‌تصویر غلطی که از جاذبه‌های نفتی در ذهن مردم نقش بسته است

گردشگری ‌یکی از ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی بالقوه خوزستان است، اما چرا صنعتی با این همه مزایا و جاذبه، جایگاهی در توسعه استان ندارد؟ ‌
روستایی که رستاخیز مردان خدا شد

روستایی که رستاخیز مردان خدا شد

هنگامی که همه به مرگی از جنس منیت دچار شده بودند نفخه صور محرومیت روستایی دور، رستاخیز مردان خدا شد تا در طواف فقر، پیراهن احرام ببندند و پرده رنج مردمی رنجور را به وسع قدرتِ "مَنْ ذَا الَّذِی یُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا" براندازند.

خطر سیلاب در کمین خوزستان/ نبض سیل بندها کند می‌زند

سیل فرودین امسال در حالی بخش اعظمی از خوزستان را درنوردید که سیل بندها، یارای مقابله با آب‌های خروشان را نداشتند، اکنون مردم نگران سیل بندهای فعلی هستند که توان مقابله با سیل جدید را ندارند.
بعد از افزایش نرخ بنزین در بازار اهواز چه گذشت؟

بعد از افزایش نرخ بنزین در بازار اهواز چه گذشت؟

بررسی قیمت 10 کالای اساسی مورد نیاز مردم پس از افزایش نرخ بنزین نشان می‌دهد هیچ راهکار عملی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار اندیشیده نشده و کنترل بازار اقلام خوراکی ، تنظیم بازار و... هم زمان با اعلام نرخ جدید بنزین در حال انجام است و تا رسیدن بازار به ثبات باید منتظر روزهای آینده بمانیم.

مراقبان کوه و دشت ها را به دست فراموشی نسپاریم

فصل کوچ که فرا می‌رسد، عشایر کوچرو به همراه گله‌های خود راهی مناطق گرمسیری در استان‌های جنوبی خوزستان می‌شوند.

اجرای پروژه‌های آبخیزداری در ۱۲۵ هزار هکتار از اراضی خوزستان

از ابتدای سال جاری پروژه‌های آبخیزداری در 18 حوزه آبخیز در شهر های شمالی و شمال شرقی استان و در 125 هزار هکتار از اراضی در حال اجرا است.
راه نفس
با تخصیص قطره‌چکانی اعتبارات،

راه نفس "کارون" کی باز می‌شود؟!

جهادگرانی که در جنگِ با فقر سینه سپر کردند

آن‌ها نه پایتخت‌نشین بودند و نه حتی آقا‌زاده که علی‌رغم میل باطنیشان کسی توقعی از آن‌ها داشته باشد اما طاعونِ محرومیتی که به جان روستاهای شهرشان افتاده بود آن‌ها را از دست روی دست گذاشتن به سینه سپر کردن در جنگ فقر کشاند.

آرامش، ارمغان کشت برنج برای کشاورزان

قبلی۵بعدی